יום שבת, 17 באוגוסט 2013

מתנות לחג



מתנות לחג לכל אחד
לוח השנה העברי רווי בחגים ובמועדים שונים כאלה ואחרים, אשר רבים מאיתנו מביאים לכבודם מתנות לאנשים אהובים עלינו, לחברים וגם לעובדים מן הסתם. בחירת מתנות לחג יכולה להיות משימה מאד מהנה לרבים, ולאחרים זו תמיד מועקה ללא כל צל של ספק.... לא תמיד יודעים מה האדם אוהב או מה הוא באמת צריך, ותמיד יש את החשש כי הדבר יתקבל בקרירות מסויימת. אבל האמת היא כי בסופו של דבר אין מה לדאוג, יש מבחר עצום של אפשרויות עבור מתנות לחג, ובמקרה ואתם ממש אובדי עצות, הרי שמן הסתם תמיד ניתן לרכוש חבילת שי יפה כזו או אחרת, אשר מותאמת לחג עם פריטים אשר משוייכים לאותו החג.
מתנות לחג לעובדים
כאשר מדובר בעסק כל שהוא אשר למשל מעוניין לרכוש מתנות לחג לעובדים שלו הרי שמן הסתם מומלץ להסתייע בחברות אשר מתמחות במתנות מסוג זה, גם בגלל המבחר הגדול שהן יכולות להציע, וגם בגלל המחירים הנוחים אשר קיימים כיום לרכישת מתנות מרוכזת שכזו.
בין המתנות המסורתיות לחגים נהוג לתת שוברי קניות. מתנה מסוג זה מאד נפוצה בישראל והיא מאפשרת לכל עובד לרכוש לעצמו מה שהוא רוצה מתוך מגוון החנויות המשתתפות באותו השובר. יש שוברים שניתן להטעין אותם בכסף כמו כרטיס אשראי ויש שוברי קניות מנייר. הנוחות של הזמנת שוברי קניות ושל העובדים בבחירת המתנה הפכה שוברים אלה למד נפוצים עבור מתנות לחג.
סוג נוסף ומאד נפוץ של מתנות לחג לעובדים הם מארזי חג מיוחדים. לכל חג ניתן לרכוש את המארז המתאים לו. עם מדובר על מתנות לחג הפסח ניתן לשלב במארז יין, מצה שמורה וכדומה, ואם מדובר על ראש השנה ניתן לשלב צנצנת דבש איכותית, יין, תפוחים, דברי מתיקה וכדומה.
מתנות לחג למשפחה
גם בני המשפחה בארץ נוהגים לרכוש מתנות לחג אלה לאלה ובמקרה זה השמיים הם הגבול, וכל דבר שמתאים למקבל המתנה יהווה מתנה מקסימה. ואל תשכחו להוסיף פתק ברכה עם שם המקבל באהבה גדולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה