יום שבת, 17 באוגוסט 2013

קייטרינג חלבי כשר



היתרונות של קייטרינג חלבי כשר
אין כל צל של ספק כי הישראלים ידועים כחובבי בשר, וכאשר הם שומעים כי באירוע מסויים יהיה קייטרינג חלבי כשר רבים מהם מעקמים את האף מן הסתם, אבל היתרונות של קייטרינג כזה הם גדולים לכל הדעות, ורוב האנשים אשר חווים אירוע עם קייטרינג חלבי משנים את דעתם אחת ולתמיד. אירועים עם מאכלים חלביים יכולים להיות הרבה יותר מגוונים, מרשימים וטעימים מכל סוג אחר של אוכל ותחשבו רק על הקינוחים אשר כמובן יגיעו בסוף.
קייטרינג חלבי כשר הרבה יותר מגוון
מכיוון שקייטרינג חלבי נחשב קל יותר מבחינת הכשרות, הרי שהמאכלים היחידים שלא נכנסים לתפריט הם דברי בשר שונים ומגוונים לכל הדעות. מעבר לכל המאכלים האפשריים בארוחה חלבית הרי שמטבע הדברים, ניתן להוסיף גם דגים אשר מהווים תוספת מעולה לאלה אשר לא יכולים בלי בשר בכלל. והרי כולנו יודעים כי בשר דג הרבה יותר בריא וגוף מבשר בעלי חיים אחרים.


יתרון הקלילות עושה את כל ההבדל
קייטרינג חלבי כשר מכיל מאכלים הרבה יותר קלים באופי שלהם מאשר קייטרינג בשרי. אחרי ארוחה חלבית אין את התחושה המוזרה הזו הגורמת לנו לחפש מקום לשכב ולנוח לכמה שעות. כאשר מדובר בכנסים או באירועים אשר מתקיימים במשך היום יש לקייטרינג חלבי כשר יתרון עצום בכך שהוא לא מרדים את המשתתפים, אך נותן להם תחושה של שובע ללא העייפות המוכרת מאכילת בשרים.
יתרון הקינוחים של קייטרינג חלבי כשר
אין כל ספק כי היתרון הגדול ביותר של קייטרינג חלבי כשר כיום הוא האפשרות להציע לאורחים קינוחים שונים, אשר לא אפשריים אחרי ארוחה בשרית, ומדור על קינוחים מגוונים טעימים באופן מיוחד. קינוחים זקוקים לחלב, לשמנת ולשוקולד אמיתי, ולגבינות מסוגים שונים אשר אין אפשרות להגיש אותם אחרי ארוחה חלבית כזו או אחרת. אפילו קפה טעים עם חלב לא ניתן להגיש אחרי ארוחה בשרית שלא לדבר על כל העוגות והמאפים אשר כולם נאפים חלבית עם המוצרים המקוריים ולא עם תחליפי פרווה משמימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה