יום שני, 12 באוגוסט 2013

קייטרינג במרכז



קייטרינג במרכז לאירועים שונים
כאשר אתם מתכננים סוג של אירוע כל שהוא הרי שמן הסתם אחד מן האלמנטים הבולטים שיש לתת עליהם את הדעת הוא לא אחר מאשר הנושא של המזון אשר יוגש באירוע. בדיוק לצורך כך, כמובן שניתן ניתן למצוא בארץ שירותי קייטרינג רבים לאירועים מגוונים כאלה ואחרים בגדלים שונים ולמטרות שונות. יש סוגים שונים של קייטרינג במרכז אשר מיועדים למסיבות פרטיות בבתים, ויש קייטרינג לאירועים גדולים באולמות או בגני אירועים עם מאות ואלפי משתתפים, ויש קייטרינג במרכז אשר מיועד לאירועים עסקיים עם ארוחות קלות או תקרובת אשר מוגשת בין ההרצאות והדיונים, ויש קייטרינג למסיבות יום הולדת של ילדים וכיוצא באלה.

התאמת האוכל לאירוע
אחד הדברים הראשונים שאתם חייבים להחליט עליהם לפני הזמנת קייטרינג במרכז הוא סוג האוכל שנראה לכם מתאים לאירוע. באירועים רבי משתתפים סביר להניח כי יהיו גם אנשים דתיים או שומרי מסורת וכשרות, ועל כן חשוב מאד כי הקייטרינג יהיה כשר, חלבי או בשרי. גורם זה יכול להכריע בנוגע לסוג האוכל והדבר תלוי בסוג האירוע, בשעת האירוע וכדומה. יש אירועים שבהם ניתן להחליט על תפריט מעורב תוך הפרדה של שולחנות ההגשה ועל ידי כך לאפשר לאוכלי הכשר להחליט על הסוג המועדף עליהם.
טעימות מיוחדות במינן
לאחר שהחלטתם על סגנון התפריט עליכם לערוך טעימות של האוכל המוצע לכם. אל תתפתו לעבוד עם קייטרינג דרך הטלפון או רשת האינטרנט. מוטב להשקיע קצת זמן ולהיות בטוחים כי מה שאומרים לכם זה בעצם מה שמקבלים וכי הטעם מתאים לכם.
קייטרינג גורמה לאירועים גדולים
רוב חברות הקייטרינג כיום מתמחות בארוחות גורמה בשריות או חלביות מכיוון שאלה מאד מבוקשות במיוחד באירועים גדולים ומשמעותיים כמו חתונות, בר מצוות, מסיבות עובדים יוקרתיות וכדומה. תפריט גורמה מאד מגוון וכולל כמה מיני בשרים איכותיים, מתאבנים מבשר קל, מבחר גדול של סלטים ותוספות רבות ומנות אחרונות כשרות. קייטרינג במרכז ידע לעשות את המינון הנכון כדי שהארוחה לא תהיה כבדה מיד ותשאיר טעם של עוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה