יום שבת, 10 באוגוסט 2013

רופא שיניים



איך בוחרים רופא שיניים מוצלח?
במידה ואתם צריכים לבחור רופא שיניים לטיפול מקצועי ביותר, חשוב לכם שיהיה מדובר כמובן ברופא איכותי, מקצועי, אשר מן הסתם נותן שירות מעולה וגם נחשב לבעל אופי נוח ומסביר פנים. אחרי הכל - רובנו תופסים את חלל הפה שלנו כאזור רגיש מאד, ובצדק רב, יש לומר, וחשוב לנו להפקיד את האזור הזה בידיים טובות. אז איך בעצם יודעים לבחור רופא שיניים איכותי באמת ומפקידים בידיו את הפה שלכם ? מה הם הקריטריונים הנדרשים לבחירה של הרופא אשר בסופו של דבר ייתן לכם את השירות הטוב ביותר?

לבחון הסמכה רשמית
קודם כל ולפני הכל - בצעו סינון של רופאי השיניים לפי ההסמכה הרשמית שלהם. קל היום לבחון את ההסמכה של רופא השיניים דרך אתרי האינטרנט השונים. רוב הרופאים המקצועיים מסבירים מה הוא תחום המומחיות שלהם, ואף מראים עותק של תעודת ההסמכה הרשמית שלהם. חשוב מאד כי תפנו אל הרופא בהתאם להתמחות שלו, שכן יש שפע של בעיות אפשריות כאלה ואחרות מן הסתם באזור הפה והלסת - וחשוב לפנות לרופא אשר מתמחה ספציפית בסוג הבעיה שיש לכם.

לבחון את המרפאה
אחרי שבוחנים את ההסמכה הרשמית של רופא שיניים, אפשר לבחון גם את המרפאה עצמה. שימו לב כי אינכם צריכים ואינכם חייבים להיכנס לתור מסוים אשר קבעתם, אם נראה לכם שיש בעיה במרפאה. רצוי ומומלץ לבצע ביקור עצמאי ובלתי תלוי במרפאה, על מנת שתוכלו לראות האם היא נקיה, סטרילית, והאם יש בה אווירה נעימה. כך תוכלו לדעת כי מדובר על רופא אחראי ומקצועי ביותר.


להשוות בין המחירים השונים
על פי רוב, כאשר אתם מחפשים רופא שיניים, אתם גם מודעים לכך שהטיפולים נחשבים ליקרים יחסית - גם אם הם ממומנים בחלקם על ידי קופת החולים שלכם. על כן, אל תתביישו לבצע השוואת מחירים. כמובן שכדאי לקחת בחשבון, ולזכור שלעתים מחיר גבוה יותר, משמעותו שירות טוב יותר, אבל אם איתרתם מספר רופאים אחראיים ומקצועיים - אפשר בהחלט להשוות בין המחירים שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה