יום שבת, 31 באוגוסט 2013

נומרולוגיה



תורת המספרים

אחד התחומים הבולטים במיסטיקה הוא הנומרולוגיה - תורת המספרים. הנומרולוגיה מפענחת את טבעו של כל אדם, גורלו ותכונותיו, על סמך צירופי תאריך הלידה שלו ואותיות שמו, וכן צירופים נוספים מהקבלה. לכל מספר יש אנרגיה משלו, לכן יש משמעות רבה ליום הלידה ולבחירת השם. 



מה עושה הנומרולוגיה?

נומרולוגים יכולים לגלות נקודות ציון בחייו של אדם, לחזות את העתיד וכן לתת ייעוץ לגבי שינוי שם, בחירת בן או בת זוג והפסקת קשר, מציאת עבודה, חתימה על עסקאות ובעיות פרנסה, בחירת שם לתינוק, ועוד החלטות רבות מכל תחומי החיים. המספרים בנומרולוגיה הם חד ספרתיים (מ-1 עד 9), לכל מספר יש אנרגיה ומשמעות מיוחדת משלו. כשמצרפים לחישוב את אותיות השם, הן מומרות למספרים, כאשר לכל אות מהא"ב יש מספר שמקביל לה מ-1 עד 9 (א=1,ט=9, י=1, צ=9 וכן הלאה), כך גם האותיות בשם מקבלות משמעות. המספר 5 למשל, מבטא חופש, תנועה וסקרנות. לעומתו המספר 6 מסמל ביתיות, רוגע ויציבות.


הנומרולוגיה עונה לשאלות ופותרת בעיות

אנשים שמעוניינים לברר התאמה זוגית למשל, יכולים לפנות לנומרולוג. הנומרולוג יבקש את שני השמות המלאים ואת תאריכי הלידה, על ידי חיבור של המספרים לפי סדר קבוע ניתן יהיה להגיע למספר הסופי ולמשמעות שהוא מייצג, וכך לקבוע האם יש או אין התאמה. נומרולוגיה היא כלי מצוין גם בחיזוי העתיד: ניתן לדעת מתי יתרחשו מאורעות חשובים על פי צירוף של תאריכים שונים, אך זאת בתנאי שגם השואל יפעל מצדו כדי להגשים את הנאמר. בנוסף, אנשים שמרגישים כי אין להם מזל, או שמעוניינים בייעוץ לשאלות שונות, יכולים לפנות לנומרולוג ולהפיג את הערפל.


איך פונים לנומרולוגיה?

בארץ ישנם נומרולוגים רבים, שזמינים בבית, בטלפון ובאינטרנט, לחלקם יש ניסיון רב שנים והם נחשבים כמומחים בתחומם ובעלי המלצות רבות. משך המפגש או השיחה עם נומרולוג יכול להשתנות על פי בקשתו של השואל והוא יקבל מענה, ייעוץ והדרכה על שאלות ממוקדות. קיימים באינטרנט גם מחשבוני נומרולוגיה שעזרתם אמנם מצומצמת, אך יעילה בהחלט. למעוניינים ללמוד נומרולוגיה, ניתן להירשם לקורסים אצל אנשים פרטיים ובמכללות שונות ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה