יום רביעי, 13 בדצמבר 2017

נומרולוגים מומלצים



מהי נומרולוגיה?
נומרולוגיה היא תורת המספרים. נומרו פירושו מספר, ולוגוס פירושו תורה, כך שנומרולוגיה היא שיטה בה כל מספר מ1 ועד 9 מייצג אנרגיה מסוימת, המייחסת לו משמעות מיסטית ואנרגטית. באמצעות שיטת הנומרולוגיה נחקר אופיו של האדם ומאופיינת אישיותו, כך שהוא יכול לנסות ולהחליט החלטות הרות גורל בצמתים חשובות בחיים, תהיות ובעיות. השיטה מתבצעת באמצעות השוואת אותיות שמו של אדם לערך הגיאומטרי שלהן, וחיבור הערכים הגיאומטריים עד לכדי מספר חד ספרתי, או חיבור ספרות תאריך הלידה עד לקבלת המספר החד ספרתי. כיום, אנשים רבים נעזרים בנומרולוגים מומלצים במטרה לשפר את תהליך קבלת ההחלטות.



ניתוח נומרולוגי עוזר לנו להחליט בצורה יותר נכונה!
על אף שישנו מגוון רחב של נומרולוגים מומלצים, לא כל נומרולוג מתאים בהכרח לצרכים או לרצונות שלנו. בניתוח נומרולוגי, כל ספרה בין 1 ל9 מבטאת תכונת אופי, התאמה זוגית או פוטנציאל בתחומי עיסוק ועניין. הניתוח הנומרולוגי מאפשר לנו להכיר את עצמינו יותר טוב, כך שנוכל להחליט החלטות בצורה מיטבית ויעילה. ניתוח נומרולוגי שנעשה באמצעות נומרולוגים מומלצים וטובים, מתחשב בכל הנתונים הקיימים, ומגיע לכדי תוצאה מדויקת וברורה. הניתוח יכול גם להועיל לנו בקבלת החלטות קשות בחיינו, פתרון בעיות שנראו ללא מוצא, והכוונה אל עבר הדרך שנכונה ומתאימה לנו.

בחירה בנומרולוג הנכון, עשויה להועיל לנו רבות!
בחירה בנומרולוג מתאים, עשויה להיות גורם שישנה את חיינו לחלוטין. לא כל הנומרולוגים המומלצים שהתאימו לחברים קרובים, בני משפחה או מכרים, הם כאלו שיתאימו גם לנו. חשוב לבחור בנומרולוג בעל ותק וניסיון, והמלצות מקהל הלקוחות שלו. כמו כן צריך לזכור כי מדובר באדם שנפתח אל מולו את כל הסודות הכמוסים ביותר שלנו, והפחדים הגדולים ביותר שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה