יום רביעי, 13 בדצמבר 2017

בריכות שחייה ביתיות



הגשמת חלום במחיר משתלם
פעם, בריכות שחייה ביתיות בחצר הבית היו נראות לכולנו כמו פריטי מותרות שרק העשירים ביותר יכולים לממן. כיום, בזכות טכנולוגיות חדשות, הוזלת מחירים בתחום הבנייה, עלייה באיכות החיים בישראל וסיבות נוספות, החום הרחוק הזה כבר לא נראה כל כך רחוק. קיימות היום סוגים רבים של בריכות שחייה שניתן להקים בחצר הבית, במחירים מגוונים ובגדלים משתנים. כך, כל משפחה יכולה לבחור עבור הבית שלה את הבריכה הביתית המתאימה ביותר לצרכיה הספציפיים. בריכת שחייה כזו יכולה להפוך סתם יום רגיל של קיץ ישראלי חם ולח, ליום של חוויה משפחתית שנצרבת בזיכרון לטווח הארוך.




בחרו את הבריכה המתאימה לכם ביותר
השלב הראשון בכל קנייה ובנייה, וודאי כאשר מדובר בתכנון של בריכות שחייה ביתיות, הוא בחינת האופציות הקיימות בשוק והגדרה של הצורך הספציפי בהתאם. כך לדוגמה, יש לבחור את סוג הבריכה ובהקשר זה יש להבדיל בין שני סוגים עיקריים של בריכות. הסוג הראשון הוא בריכות קבועות חפורות בקרקע, כאשר גם הן נחלקות למספר סוגים – בריכות מבטון, בריכות מצופות יריעות אטומות ובריכות פיברגלס, כאשר המחירים משתנים מאוד בין הסוגים השונים. הסוג השני של הבריכות הוא הסוג הזול והנייד יותר. אלו בריכות שחייה עיליות, אותן ניתן להקים לבד או בעזרת איש מקצוע, תלוי בגודל הבריכה. בריכות אלו לא דורשות חפירה בקרקע אלא מוצבות על גבי רצפת החצר או הדשא.

חשבו על אביזרים נוספים
אפשר לשדרג בריכות שחייה ביתיות בקלות, בעזרת מספר אביזרים מיוחדים. אביזרים אלו יכולים להיות משחקי מים, כדורי מים ומזרני ים, ואפילו צידניות צפות. כמו כן, ניתן להוסיף לסביבת הבריכה כיסאות נוח לישיבה ממושכת ולשיזוף בשמש הקיץ הישראלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה