יום שלישי, 28 בנובמבר 2017

איך מבצעים הסרת נקודות חן?



נקודת חן היא מושג כללי שמתאר נגעים המופיעים על פני העור. למרות שנהוג להתייחס באותו אופן לשומה ולנקודות חן, יש ביניהן הבדלים. כך למשל השומה היא גידול שפיר שמורכב מסוגים מסוימים של תאי עור, בעוד נקודת חן עשויה להיות נבוס או גידול בעור ללא מלנוציטים או תאי נבוס. בנוסף, שומות גדולות כדאי להסיר בגלל שבאחוז קטן הן הופכות לגידולים ממאירים מסוג מלנומה, בעוד נקודת חן שאינה שומה ניתן להסיר גם בגלל צרכים אסתטיים. 

כך או אחרת, חשוב לזכור כי תהליך אסתטי ורפואי של הסרת נקודות חן מתבצע בצורה מהירה ופשוטה. נכון להיום ניתן להשתמש בטכניקות מתקדמות על מנת להסיר נקודות חן, שומות, נגעי עור, כתמי לידה, אקנה ופיגמנטציה אפילו ללא כאב, ניתוח או השארת צלקות. זהו יתרון משמעותh של הסרת נקודות חן והסיבה לפופולאריות של התהליך בקרב גברים ונשים בטווח רחב של גילאים.

איך מבצעים הסרת נקודות חן?
יש כמה שלבים שעליהם כדאי להקפיד לפני, במהלך ואחרי הסרת נקודות חן. ראשית, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בשביל להבין את המשמעות של הפרוצדורה. הייעוץ ניתן במרפאות לבדיקת שומות ובמכוני אסתטיקה בחינם וללא התחייבות. כמו כן, את הטיפול יש לבחור בהתאם להיסטוריה האישית והמשפחתית של המטופל. כך למשל גברים מעל גיל 40 נמצאים בסיכון גבוה יותר למחלות סרטן העור ולכן צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

שנית, קיימים הבדלים בין שיטות של הסרת נקודות חן. השיטות הקיימות הן למשל הסרת נקודות חן בלייזר, שימוש בגלי רדיו, שימוש במחט חשמלית ועוד. במרכזי הקוסמטיקה מעניקים מידע מקיף ואובייקטיב על כל תהליך, לרבות אינפורמציה על תופעות הלוואי, התוצאות וכמובן טווח המחירים לטיפול.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה