יום חמישי, 9 בנובמבר 2017

קורס GMAT



שואפים לציון גבוה? הירשמו לקורס GMAT
מי מכם ששואפים לקבל ציון גבוה במבחן ה-GMAT (מבחן הכרחי לצורך קבלה לתואר שני במנהל עסקים) – הרשמה אל קורס GMAT הנה דרך נהדרת להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם. לאור המבנה המורכב של הבחינה וכמות החומר הרבה שנדרשת לתרגול – קורסי הכנה ייעודיים לבחינה הוכחו כיעילים בהכנת מועמדים למבחן זה. קורס GMAT יפגיש אתכם עם סימולציות וחומרי תרגול עדכניים, כאלה שיספקו לכם מושג לקראת האופי ורמת הקושי של המבחן האמיתי. תרגול איכותי הנו הדרך הטובה ביותר לשפר את סיכויי ההצלחה במבחן.




קורסים במגוון רחב של מתכונות למידה  
כדי לאפשר לכל מועמד להתכונן למבחן במתכונת הלמידה המתאימה ביותר עבורו, מכוני ההכנה מקפידים להציע קורסים במגוון רחבה של צורות למידה. בעבור אנשים עובדים או בעלי משפחות מוצעים קורסים פרונטאליים בשעות הערב, כאלה שניתן לשלב עם סדר יום עמוס וצפוף. בעבור מי שיכולים להקדיש את כל זמנם ללמידה רצופה – קיימים קורסים אינטנסיביים המרוכזים במספר מועט יותר של שבועות. לבסוף, ישנם כמובן קורסים מקוונים אשר מתאימים במיוחד למי שמורגלים בלמידה עצמאית. מומלץ להתרשם מהיצע הקורסים הקיים באזור מגוריכם וכך לבחור את המתכונת המתאימה עבורכם ביותר.

נרשמים לקורס הכנה במכון המתמחה בכך
כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם במבחן מומלץ בחום להירשם אל קורס GMAT אך ורק במכון ותיק אשר מתמחה בהכנת מועמדים למבחן זה. רק מכוני הכנה מקצועיים יוכלו לספק לכם הכנה איכותית ומקיפה ל"דבר האמיתי" – החל מהיכרות עם מבנה המבחן ודרישותיו, דרך מעבר על כל חומרי הלימוד הרלוונטיים, וכלה באספקה בלתי נדלית של חומרי תרגול עדכניים. בנוסף, מכון הכנה ותיק יוכל להציע לכם לוח זמנים מומלץ ללמידה וכך לסייע לכם לעמוד בקצב הדרוש לצורך כיסוי כל החומר לקראת מועד הבחינה הקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה