יום חמישי, 9 בנובמבר 2017

מתקשרים בטלפון


מהו תקשור?
תקשור הוא שם כולל לתקשורת גבוהה המתקיימת אל מול ישויות קוסמיות ועל טיבעיות כמו בני אדם מתים, אלים, ישויות גבוהות דוגמת מלאכים, מדריכים או ישויות אור וכו' וכו'. ההנחה הרווחת בקרב מתקשרים היא שכל אדם מסוגל לקיים קשר מבוסס תקשור, אם ילמד כיצד לעשות זאת ויתאמן. עם זאת, מרבית בני האדם לא יודעים או מצליחים באופן מובנה לתקשר עם ישויות קסומות אלו. כיום, רבים פונים למתקשרים בטלפון או בפגישות פנים אל פנים, בעבור תשאול ישויות ומדריכים להנחיות להמשך פעולה וקבלת החלטות.




איך בוחרים במתקשר שהכי מתאים לנו?
חשוב לבחור במתקשר שאנו בטוחים ומאמינים בשיטותיו לתקשור עם הישויות העליונות. מתקשר ותיק עם ניסיון רב, יוכל לתקשר עם הישות המנחה שלנו ולהיעזר בה על מנת להנחות אותנו. ניתן להיפגש עם מתקשרים פנים אל פנים, אך ניתן לדבר עם מתקשרים בטלפון לכדי אות המטרה. כיוון שהישות המנחה היא זו שעונה לשאלות של נו, ולא המתקשר עצמו, אין בעיה שהמתקשר לא יפגוש בנו פיזית. בסופו של דבר, המתקשרים בטלפון הם רק גורם מקשר בינינו, לבין הישות הרלוונטית. כמו כן, חשוב לבחור במתקשר שיוכל ללמד אותנו להקשיב למסרים של הישויות המנחות שלנו, להעביר מסרים אל הישויות המנחות שלנו, ואפילו יוכל ללמד אותנו לתקשר בכוחות עצמינו עם ההדרכה, ולפנות אליה לבד.

בחירת המתקשר הנכון, עשויה לקדם אותנו רבות!
על אף שהבחירה במתקשר מתאים אינה קלה, חובה לבחור במתקשר או מתקשרת שמתאימים לנו, לרצונות שלנו ולצרכים שלנו. אל מול המתקשרים, בין אם מתקשרים בטלפון ובין אם מתקשרים פנים אל פנים, אנו עשויים לפתוח סוגיות רגישות ונושאים אישיים, כך שחשוב לודא שמדובר באדם איתו אנו מרגישים בנוח, ועליו אנחנו סומכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה