יום שישי, 7 באפריל 2017

טיולי יום בעברית בברצלונה



קצת על ברצלונה
מקובל לחשוב כי ברצלונה נוצרה במאה השלישית לפני הספירה, כמושבה של קרתגו. לאחר מכן, העיר עברה גלגולים שונים כאשר נכבשה, בין היתר, על ידי הוויזיגוטים, המוסלמים המורים והפרנקים וגם שימשה כבירת ממלכת אראגון וקטלוניה. כיום העיר, הממוקמת על חוף הים התיכון, היא בירת הקהילה האוטונומית קטלוניה שבתוך ספרד, היא המרכז הפוליטי של הקהילה והיא העיר השנייה בגודלה במדינה. ברצלונה נחשבת למרכז כלכלי ותרבותי חשוב והיא מהווה יעד תיירות מרכזי בספרד. בעיר מצויות עבודות אדריכלות רבות של אנתוני גאודי ושל ליואיס דומנק מונטנר, אשר נחשבות למורשת עולמית.



מדוע כדאי לבחור טיולי יום בעברית בברצלונה?
טיולי יום בעברית בברצלונה כוללים סיורים במקומות אטרקטיביים רבים לתייר הישראלי, אותם חבל לפספס. הסיורים כוללים, בין היתר, תצפית מהר היהודים, צפייה ביצירות האדריכליות של אנתוני גאודי, ביקור בכנסיית הסגרדה פמיליה, ביקור באתרי הבילוי של העיר, סיור ברובע הגותי וברובע היהודי העתיק. טיולי יום בעברית בברצלונה יאפשרו לכם לשלב בין טיולי עצמאי לסיור מודרך בזכותו תכירו את העיר. הטיולים יוצאים לרוב ממרכז העיר וכוללים נסיעה בין אתרי הפעילות באוטובוסים מרווחים ממוזגים, בליווי מדריך דובר עברית. 



טיול שלא תשכחו!
טיולי יום בעברית בברצלונה יהוו עבורכם חוויה מהנה וישאירו טעם של עוד. ניתן לשלב את הטיולים בתחילת הביקור שלכם בעיר – מתוך מטרה להכיר את העיר ולהחליט באילו מקומות ואטרקציות ברצונכם להתמקד בהמשך, באמצע הטיול – לגיוון האווירה או בסופו, כדי להשלים את החוויות שלא הספקתם לחוות. גם אם בחרתם לשהות בברצלונה יום אחד בלבד, לדוגמא, כחלק מטיול ברכב בספרד, מדובר בהזדמנות נהדרת להכיר את העיר. בכל אחת מן האפשרויות, אין ספק כי תיהנו מטיול נפלא, בעברית, המתאים לכם כתיירים ישראלים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה