יום שבת, 8 באפריל 2017

אסטרולוגית מומלצת



חשיבותה של המלצה
כאשר אנו מתלבטים בין נותני שירותים שונים, קשה להפריז בחשיבות ההמלצה האישית. בעלי מקצוע רבים יכתבו טובות על שירותיהם ומוצריהם, אך הצרכן הפיקח לא יתן לדבר מזה להתערב בשיקוליו. הוא ישאל ויחקור אצל בני משפחתו, מכריו ואף זרים באשר לחוויותיהם ורשמיהם עד שיבנה לו חוות דעת מגובשת. הדבר עלול להיראות מן הצד כטרחה, אך חשוב לזכור כי בשקלול היתרונות והחסרונות, עדיף לטרוח ולמצוא בעל מקצוע המומלץ על ידי רבים מאשר ליפול ברשתו של הראשון המציע את שירותיו- ולעיתים להתאכזב. הדבר נכון במיוחד בתחומים הנוגעים לנפשי ולאישי, דוגמאת האסטרולוגיה.




כיום, ניתן ורצוי לשלב סקירה אסטרולוגית בקבלת החלטות
רבים טוענים כי לפני ביצוע שינוי או מהפך בדרך החיים, סקירת הדילמה מזווית אסטרולוגית מומלצת בהחלט. בעידן המודרני נדמה כי התגברו רעשי הרקע המלווים את היומיום, והם מקשים על קבלת החלטות שקולה ויסודית. כפי שיעידו רבים, לקראת קבלת החלטה שהשפעותיה משמעותיות מועיל לקבל חוות דעת מקצועית ומוסמכת, בעיקר כאשר היא מגיעה מאסטרולוגית מומלצת. בשיטת האסטרולוגיה יוצרת המייעצת הורוסקופ אישי המבוסס על נתוניו האישיים של האדם. ההורסקופ מלמד רבות על האדם-על נטיות ליבו ועל נקודות החוזק שלו. זהו מקור המידע ממנו שואבת האסטרולוגית את המלצותיה לשאלותיו של המתייעץ.

כיצד נדע לבחור נכון?
אין זה סוד שעל מנת למצוא אסטרולוגית מומלצת, יש להקדיש זמן מסוים לחיפוש יסודי. ואולם, כל השקעה במהלך החיפוש תימצא כמשתלמת ברגע שנמצא את האסטרלוגית המתאימה לנו ביותר. כאמור, ההמלצה האישית היא מילת המפתח כאן. המלצה אישית היא כזו המגיעה מלקוחות מרוצים ומכאלו שאין להן אינטרס כלכלי בהמלצתם. ניתן לבדוק בקרב מכרים וברשתות החברתיות אם האסטרולוגית מומלצת, ובמקרה שכן-  מובטחת חוויה מלמדת וחיובית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה