יום שישי, 7 באפריל 2017

מורה פרטי לGMAT

חולמים על תואר שני במנהל עסקים? עליכם לעבור דרך GMAT
אם אתם מעוניינים ללמוד לתואר שני במנהל עסקים, רוב הסיכויים שתצטרכו להיבחן במבחן GMAT. זהו מבחן הבוחן, באופן סטטיסטי, את מידת ההתאמה ללימודי תואר זה. המבחן הוא מבחן ממוחשב, בסגנון 'אמריקאי', והוא נערך כולו באנגלית. כלולים בו מספר פרקים, הבודקים את דרכי החשיבה המשולבת של המועמד, את יכולת הכתיבה שלו וכן את החשיבה הכמותית והמילולית – זאת, בדומה למבחן הפסיכומטרי. 

GMAT – תוצאה טובה היא חלום בר השגה
מבחן GMAT הוא מבחן מאתגר יותר מהפסיכומטרי ורמתו היא גבוהה יותר – זאת, בהתאם לקהל היעד של המבחן ומטרתו. הלמידה לקראת המבחן היא לא פשוטה. עליכם להיות בקיאים בסוגי התרגילים השונים ולבצע תרגול בהיקף רחב. כמו כן, במהלך הלימודים לקראת המבחן עליכם לרכוש את מיומנות העמידה בזמנים במצבי לחץ. אם תתעכבו על תרגילים קשים יתר על המידה – גם אם תצליחו לבסוף באותם תרגילים, תבזבזו זמן רב ורוב הסיכויים שתפסידו, בסופו של דבר, נקודות – ובכך גם תקטינו את סיכויי הקבלה לתואר. זאת, על אחת כמה וכמה – במקרים בהם למרות השקעת הזמן לא תצליחו בתרגיל, מה שיוביל גם לתסכול אשר עלול לפגוע בהמשך התפקוד במבחן. התרגול חשוב מאוד למזעור טעויות אלה. מורה פרטי לGMAT יסייע לכם לתרגל באופן יעיל על מנת שתוכלו למצות את הפוטנציאל שלכם.




מדוע חשוב לקחת שיעור פרטי לGMAT?
כדי שהתרגול יהיה מותאם לכם אישית ועל מנת שתוכלו לשפר את היכולות טעונות השיפור, רצוי לשלב במהלך הלימוד למבחן שיעור פרטי לGMAT. לימוד ותרגול התואם את כישוריכם יוביל, בסופו של דבר, לתוצאה טובה יותר. ההסבר לכך מובן – בעוד שלימוד בקבוצה מנסה לפנות למחנה המשותף בין הלומדים, שיעור פרטי לGMAT עושה בדיוק את ההפך ומותאם לייחודיות של כל אחד ואחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה