יום שלישי, 12 באפריל 2016

קרוואנים בצפון - הטיול הבא שלכם בצפון



המראה של עשרות קרוואנים בצפון, במרכז ובדרום הוא כבר לא שכיח כמו פעם. טרנד הטיול המשפחתי בקרוואנים תופס תאוצה, והגיע הזמן לשים אותו במרכז התמונה. משפחות רבות בוחרות לצאת לטיול עם קרוואנים בצפון הארץ, ולהימנע מההתעסקות הרבה עם בתי הארחה, מלונות, אכסניות וכדומה. טיול קרוואנים לא רק חוסך כסף, אלא מאפשר לכל המשפחה לטייל בספונטניות ובצורה נוחה ביותר. האביב כבר כאן, מביא איתו את מזג האוויר הנוח והפריחה בצפון הארץ. קחו את הילדים או החברים וצאו לטיול חווייתי במיוחד בצפון. יחד עם הקרוואן, תוכלו לטייל בשלל השבילים היפהפיים בצפון, או לנוח ליד מעיין או על החוף.




אז איך מתחילים?
כל טיול קרוואנים בצפון צריך להתחיל מתכנון. קודם כל, תמיד מומלץ לתכנן כל טיול ברמה מסויימת על מנת להנות ולנצל את הזמן כמו שצריך. במקרה של טיול קרוואנים בצפון, מומלץ לתכנן, לפחות ברמה הכללית, על מנת לאתר מראש חניונים ואתרים בהם תוכלו להחנות את הקרוואן ללילה. ישנם חניונים רבים לאירוח קרוואנים בצפון, אך לעיתים יש להזמין בהם מקום מראש, על מנת להבטיח כי תוכלו ללון שם. בנוסף, לעיתים יש להתאים את דגם הקרוואן אותו אתם מעוניינים להשכיר, לאופי הטיול ולמקומות השונים בהם אתם מעוניינים לטייל. לדוגמא, במידה ואתם מעוניינים להתמקם על חוף הכינרת, מוטב אולי להשכיר קרוואן נגרר, אותו ניתן לנתק מן הרכב. בכך, הרכב יהיה חופשי לטיולים בצפון, כאשר הקרוואן ממוקם בחוף.

בחירת קרוואן
בחרו קרוואן המתאים עבורכם. ישנם דגמים שונים של קרוואנים בגדלים משתנים המתאימים לכמויות שונות של אנשים. בנוסף, הדגמים הרבים מאובזרים בצורה שונה. לאחר שאתם מוצאים דגם המתאים לכם, מומלץ לעשות בו סיור קצר, ולראות במו עיניכם כי הגודל והאבזור אכן מתאימים עבורכם. לאחר שמצאתם, והבנתם לעומק את ההוראות השונות לטיפול בקרוואן, זה הזמן לצאת לטייל בצפון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה