יום שלישי, 26 באפריל 2016

טיסה לפיליפינים



ויזות, דרכי הגעה והזמנת טיסה לפיליפינים

תכנון חופשה בפיליפינים מתחיל בהזמנת טיסה. אין צורך לדאוג מראש לויזה לפיליפינים כי אפשר לקבל אשרת שהייה ל-21 ימים מיד עם הנחיתה בשדה התעופה המרכזי של עיר הבירה מנילה. חשוב להגיע לשדה עם דרכון בתוקף של חצי שנה לפחות ולהצטייד בכרטיס לטיסה יוצאת. למעשה, לא ניתן לעלות על טיסה לפיליפינים ללא כרטיס מן הסוג הזה. החודשים המומלצים לביקור באיי הפיליפינים הם דצמבר עד מאי ובחודשים יוני עד נובמבר צפויה כמות גדולה של מונסונים.
יש הרבה חברות שמציעות טיסה לפיליפינים מישראל. ניתן להזמין את הטיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון ולעצור ביעדי ביניים. אפשרות אחרת היא לשלב את הטיול בפיליפינים עם יעדים נוספים במזרח. כרטיסי טיסה זולים במיוחד ניתן להשיג לדוגמא בבנגקוק, הונג קונג או סינגפור. שיטה לא פחות נפוצה לחסוך בעלויות הטיסה היא להגיע לפיליפינים מיפן, ניו זילנד, אוסטרליה או החוף המערבי של ארצות הברית. החיסרון הוא שהעלות הכוללת של טיול כזה צפויה להיות כמובן גבוהה יותר בהשוואה להזמנת טיסה ישירה לפיליפינים. 




מה עושים אחרי טיסה לפיליפינים?

אחרי נחיתת טיסה לפיליפינים יש להוציא את אשרת השהייה ולמצוא פתרון תחבורה למלון. אפשר להתנייד בתוך איי הפיליפינים עם אוטובוס, מונית או ג'יפני. נסיעות מחוץ לעיר מתבצעות בפיליפינים עם רכבת, בעוד סירות ומעבורות יתאימו למי שרוצה לצאת לשייט בין האיים. מחיר השייט זול יותר מהטיסות הפנימיות אך הוא גוזל זמן מהטיול.
יש הרבה אטרקציות שבהן ניתן לבקר בפיליפינים. מומלץ להקדיש זמן לעיר הבירה מנילה ולהגיע לבית הקברות הסיני, הרובע הספרדי ופארק ריזאל. מהאי באגיו תוכלו להמשיך צפונה ב"דרך הסלמה" ובאי סגדה תמצאו מבחר טיולים ופעילויות לכל המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה