יום שישי, 23 בינואר 2015

הלוואות אקספרס



מי צריך הלוואות אקספרס?
חברות מימון חוץ בנקאיות מציעות הלוואות אקספרס עבור קהל יעד רחב. מטרת ההלוואה היא לאפשר ללקוח לקבל מימון מהיר ומיידי מבלי לפגוע במסגרת האשראי בבנק. ההלוואה דרך גורם חוץ בנקאי אינה נרשמת בגיליון ההיסטוריה הכלכלית, היא יכולה להתאים עבור כיסוי חובות או לשמש בתור מקור מימון לעסק, לחנות או ליוזמה פרטית. צעירים יכולים להיעזר בהלוואות בתקופת הלימודים בעוד משפחות ומבוגרים עושים זאת בשלבים מאוחרים יותר.

על מנת לקבל אישור על הלוואות אקספרס מתבקשים הלווים להציג מסמכים המעידים על עבר בנקאי ו/או אישורי הכנסה. ברוב המקרים אין צורך בהעמדת בטחונות או ערבויות לצורך נטילת הלוואה מן הסוג הזה. ההלוואה עוברת במהירות לחשבון הבנק של הלקוח ותנאי ההחזר עבורה נקבעים מראש. 



סכומי הלוואות אקספרס
מסלולי הלוואות אקספרס כוללים ברוב המקרים אפשרות של מימון בסכום של עד מאה אלף שקלים. יחד עם זאת, יש מסלולי הלוואות גבוהים יותר. הדבר העיקרי שחשוב לבדוק הוא מי מספק את ההלוואה ומה הרקע שלו. כדאי להפעיל מערכת שיקולים נרחבת לפני שנוטלים הלוואה, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולברר על הבדלים בין הסדרי פריסה והחזרים. ההלוואה מתאימה לכל מי שצריך עזרה פיננסית מהירה לצרכים שונים ולא יכול להיעזר בכלים הניתנים על ידי הבנק. בנוסף, ניתן להשתמש בהלוואות של עד מאה אלף שקלים לצורך תשלום שכר לימוד, מימון רכישת רכב, חתונה ועוד.

הנושאים העיקריים הנבדקים במהלך נטילת הלוואות אקספרס הם תנאי קבלת ההלוואה, תנאי ההחזר וההשפעה העתידית. מי שבוחר ליטול הלוואה מהבנק צריך לבדוק את ההשפעה על נתוני האשראי או על התנועות בחשבון. אחרים יכולים להעדיף הלוואה חוץ בנקאית במסלול שקול וענייני העונה על הצרכים שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה