יום שישי, 23 בינואר 2015

ניכיון צ'קים



אתם מנהלים עסק גדול ובדרך כלל מקבלים מהלקוחות שלכם כספים בצ'קים? אם כך, אתם בוודאי מכירים את הסיטואציה שבה הלקוח מתעקש לשלם עם צ'ק דחוי. לעיתים זה בכלל לא מפריע ואפשר לקבל את התשלום בצורה כזאת, אך במקרים שבהם יש קושי או מורכבות עם תזרים המזומנים זה עלול להיות מאוד לא נוח. אתם תוהים מה כדאי לעשות במצב כזה? אם כך, התשובה היא פניה לקבלת שירות של ניכיון צ'קים.

איך ניכיון הצ'קים מקל על ההתנהלות הכלכלית?
ניכיון צ'קים זה למעשה צעד נוח ביותר כי אתם נותנים לחברה המקצועית שתיתן לכם שירות של ניכיון צ'קים את הצ'ק הדחוי, ותמורתו אתם מקבלים כסף מזומן במקום. זה נוח ביותר כי במקום לחכות ליום פירעון הצ'ק, אתם יכולים כבר עכשיו לקבל את הסכום שהלקוח צריך היה לשלם לכם, ולמעשה בצורה כזאת אתם יכולים להתמודד טוב יותר עם בעיית תזרים המזומנים בעסק.



האם כל אחד יוכל לקבל שירות מסוג כזה?
בהחלט כן, כי שירות של ניכיון צ'קים מיועד לא רק לבעלי עסקים אלא גם לאנשים פרטיים. אף אחד לא ישאל אתכם מדוע אתם רוצים לקבל שירות של ניכיון צ'קים כי על פי חוק זו זכותו של כל אחד. אתם לא צריכים להוכיח יכולות כלכליות מיוחדות כדי ליהנות משירות של ניכיון צ'קים ואתם תראו שפעמים רבות זה שירות שיוכל להקל לכם על החיים.

האם העמלות על השירות הזה גבוהות?
אין ספק שעל ניכיון הצ'קים יהיה עליכם לשלם, כמו על כל שירות אחר שקשור בחילופי כספים. עם זאת, לא בכל חברה ידרשו מכם תשלומי עמלה גבוהים מידי כך שכדאי להשוות מחירים בין מספר חברות ולבחור את החברה שבה העמלה נראית הגיונית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה