יום ראשון, 11 בינואר 2015

מוקד הודעות



השקעה בשירות לקוחות
בעל עסק – לפעמים ההשקעה שלך לא מכוונת נכון. אנחנו משקיעים זמן רב, ובצדק, ביצירת המוצר הטוב והאיכותי ביותר. ואכן, מוצר איכותי הוא תנאי הכרחי להצלחה במציאות עסקית סבוכה ותחרותית כבמדינת ישראל, אך לא די במוצר איכותי להבטחת הצלחת העסק שלך. מיום ליום מתבהרת העובדה שבמקרים רבים ההבדל בין עסק מצליח לעסק מדשדש טמון בשירות הלקוחות. שירות לקוחות איכותי ויעיל הוא, אם כן, החלק החסר בפאזל הצלחת העסק שלך – והשאלה היא איך לספק שירות לקוחות איכותי בצורה הטובה ביותר.

לא תמיד זה קל
בוודאי שהדבר דורש השקעה. ולא רק השקעה – כי בשביל שירות לקוחות יעיל, בוודאי בכל הנוגע למוקד טלפוני – נדרשים גם סבלנות, מקצועיות ואדיבות. ולעתים, בוודאי בכל הנוגע לעסקים בתהליך של התרחבות והצלחה ראשונית – קשה מאוד לספק לכל לקוח את היחס האישי, המענה המהיר והשירות האדיב והמקצועי שראויים לו. בשלב זה בעלי העסקים מתחלקים לשניים – אלה המעדיפים להוציא מידיהם את המענה ללקוח, בדמות מזכירות פנימית או מוקד שירות אנושי, ואלה המעדיפים להשאיר את המענה הראשי ללקוח בידיהם. לבעלי עסקים מהסוג השני, מוקד הודעות הוא פתרון מעולה.

יתרונות מוקד הודעות
שיטת מוקד ההודעות מפנה את השיחות ממכשיר הטלפון של העסק שלך למוקד חיצוני, במידה והטלפון העסקי או האישי שלך עסוקים באותו זמן. כך אתה מבטיח שגם במידה ואתה לא יכול לספק מענה מידי בעצמך – הלקוחות שלך לא יסבלו מזמן המתנה ארוך שיגורם להם לחוש ניכור מהעסק שלך. מוקד הודעות פועל בשעות ובתנאים שאתה מגדיר מולו מראש, מקבל בשם העסק שלך שיחות ומעביר אלייך הודעות במידת הצורך. יתרה מכך – מוקד הודעות יכול גם להעביר ללקוח שלך הודעות בשמך באמצעות מייל או הודעת טקסט. לשיטת מוקד הודעות יתרונות רבים נוספים, אך נסכם ונגיד כי בכל מקרה – אם ברצונך לשמור על היחס האישי ללקוחותייך, זו השיטה בשבילך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה