יום שבת, 20 בדצמבר 2014

הלבנת שיניים



מהן השיטות לביצוע הלבנת שיניים?
אם החלום שלכם הוא לקבל שיניים לבנות, הרי שהגעתם לפה מן הסתם, משום שאתם מחפשים שיטות שונות להלבנת השיניים שלכם. יש מספר שיטות שונות עבור הלבנת שיניים, כאשר אפשר לחלק אותן לשתי קטגוריות מרכזיות - טיפולי הלבנת שיניים שנעשים בבית, והטיפולים שנעשים אצל רופא השיניים. יש כמובן הבדלים גם בתוך כל קטגוריה, וחשוב שתבינו מה ההשלכות.

במה עדיף לבחור?
נתחיל בכך שנסביר שמבחינת מחיר, אין ספק שטיפולי הלבנת שיניים בבית הם זולים יותר מטיפולי הלבנה אצל רופא השיניים, אבל יש כמובן צד שני למטבע - טיפולי הלבנת שיניים אצל רופא השיניים הם מהירים יותר, ועם אחוזי הצלחה הרבה יותר גבוהים מהטיפולים הביתיים. חשוב מאד לציין שאם בחרתם בקטגוריית הטיפולים הביתיים, מומלץ בכל מקרה לקבל את הפתרון מרופא השיניים עצמו - שיתקין לכם למשל סד מיוחד ויספק לכם חומרים להלבנת השיניים. מי שיבחר בשיטה כמו משחת שיניים עם מרכיב מלבין - בקושי יצליח להבהיר את שיניו, והוא גם עלול לסכן את השכבה החיצונית של השן שלו - ולכן כדאי לשקול את כל הפתרונות האחרים במקום.
יש לציין כי טיפולי הלבנת שיניים כוללים שימוש בתרכובות עם מי חמצן באחוז גבוה יחסית, בעוד שהשימוש בסד ביתי כולל שימוש במי חמצן באחוז נמוך. מבחינת מהירות כאמור, הטיפול אצל הרופא יהיה מהיר יותר, אבל אם יש לכם רגישות מסוימת או חלל פה רגיש - הטיפול הביתי והשמרני יותר עדיף.

עדיין מתבלטים במה לבחור?
אם אתם עדיין מתבלטים מהי השיטה הטובה ביותר עבור הלבנת שיניים, חשוב מאד שתפנו בכל מקרה לרופא שיניים שמתמחה בתחום. הוא יוכל לסקור את מצב השיניים שלכם וגם ינתח את ההיסטוריה הרפואית שלכם, ויעזור לכם לבחור בפתרון שמתאים לכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה