יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

יועץ מיגון



יועץ מיגון שומר עליכם בכל מצב
כאשר אתם ניגשים לתכנן מבנה חדש או לשפץ מבנה קיים, אחד האנשים שמומלץ תמיד להיוועץ בהם, הוא יועץ מיגון. כפי שניתן לשער משמו, יועץ המיגון אמור לספק לנו את המענה המושלם להגנה על החיים שלנו. אכן, הבית או מקום העבודה שלנו מהווים סביבות מוגנות לכאורה - אבל כשמדובר על מקרי חירום, מלחמות, שריפות וכו' - חשוב שתהיה לנו ההגנה המתאימה במבנה, ורק יועץ מיגון מכושר ומקצועי, יוכל לתכנן עבורנו מבעוד מועד את ההגנה הדרושה למבנה שבו נשהה.

על אילו הגנות מדבור?
כשפונים אל יועץ מיגון, הוא יעזור קודם כל למפות מהם האיומים האפשריים על המבנה - בין אם מדובר למשל על התקפות טילים בזמן מלחמה, סכנות של שריפה ושטפון, רעידת אדמה, וכיו"ב. לאחר מכן, יועץ מיגון ממפה את האזורים הרגישים ביותר בתוך המבנה - זה יכול להיות למשל חדר הילדים בבית, או אזור במפעל שכולל חומרים רגישים מאד לפיצוצים. לאחר מכן, יועץ המיגון כמובן מספק את סל הפתרונות הדרוש - כולל כמובן תכנון של קירות מיוחדים, התקנה של דלתות מיגון, תכנון של פתחי אוורור לסינון רעלים, תכנון של חלונות שיאפשרו איטום מלא במצב סגירה, ועוד. הרעיון הוא שסופו של התהליך - יש לכם לפחות חדר אחד ממוגן לחלוטין שבתוכו אפשר לשהות גם במצבי חירום.

לשים לב שיש אישורים
כשאתם ניגשים לבחור יועץ מיגון שיעזור לכם, יש לשים לב שהוא כמובן פועל ברישיון מלא. מאחר שהתחום שאמון על הגנה אזרחית הוא דווקא בצה"ל - קרי, פיקוד העורף. יש לוודא שהיועץ שבחרתם פועל באופן מלא לפי ההנחיות של פיקוד העורף ומודע לעדכונים של ההנחיות, כדי שאתם תקבלו את המיגון הטוב ביותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה