יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

פתיחת מזל בעזרת קבלה



מה היא הקבלה
הקבלה היא תורת הסוד היהודית או כפי שרבים מכנים אותה המיסטיקה היהודית. רבים פונים לעשות פתיחת מזל באמצעות הקבלה מתוך אמונה חזקה כי ביכולתה לשנות עולמות ולשנות בני אדם ומזלות. מה שרבים אינם יודעים הוא כי הקבלה איננה מעשה כישוף או בעלת יכולת לשנות סדרי עולם, אלא דרך להכוונת האדם על ידי מעשים שונים לתקן את עצמו בעצמו. פתיחת מזל באמצעות הקבלה ניתנת כאשר האדם עצמו מוכן לעשות את התיקון האישי שלו.

מי פונה לעזרת הקבלה?
אנשים פונים לעזרת הקבלה כאשר הם חשים כי המזל הפנה להם עורף. הם מבקשים להינשא, אבל זה לא קורה, נשים מבקשות להיכנס להריון אבל הדבר אינו מסתייע, אנשים מרגישים ברע למרות שכל הבדיקות הרפואיות מראות כי הם במצב בריאותי טוב וכדומה. דוגמאות אלה הן רק חלק ממה שאנשים מכנים מזל רע. התחושה הכללית היא שהדברים לא קורים כמו שצריך וכאשר יש הצטברות של כמה דברים כאלה יחד נראה כי יש לעשות פתיחת מזל על מנת לשנות את המגמה.

כיצד עושים פתיחת מזל באמצעות הקבלה?
אנשים המאמינים בדרך זו פונים למקובלים על מנת לקבל עצה והדרכה. אנשים אלה בודקים את החוקיות הנסתרת של האדם על ידי בדיקת יום ושעת הלידה שלו, על פי הטלת גורלות וסוד הזמנים. נתונים אלה מאפשרים למקובל להגיע לשורש הגורמים המעכבים את האדם ולעשות לו פתיחת מזל, שאת הדרך עצמה יצטרך לעשות האדם בעצמו. הקבלה גורסת כי על ידי פעולות חיצוניות שונות ניתן לשנות את פנימיותו של האדם על מנת שיוכל להתוות לעצמו את דרך המזל הראוייה לו. הפעולות מבוצעות על ידי קמעות או תפילות והמצאות במצב של תיקון עצמי. פעולות אלה מובילות ליצירת אקלים חיובי שישפע מלמעלה על מנת תהליך של פתיחת מזל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה