יום שבת, 20 בדצמבר 2014

מענה אנושי



החשיבות של מענה אנושי לעסקים וארגונים
לא מעט עסקים פרטיים ואף ארגונים, נדרשים לספק מענה אנושי באופן קבוע, לכל אורך שעות הפעילות שלהם - ולעתים אפילו בשעות הלילה ובשבתות. ברור שאדם אחד לא יוכל לבדו לספק את המענה האנושי לעסק שלו - והדבר קריטי במיוחד לעסקים עצמאיים של אנשים שכמעט ולא מעסיקים כוח אדם נוסף, וצריכים לקבל לעתים עשרות פניות שונות ביום. שכירה של שירותי מזכירות מלאים אולי גם תהווה נטל על העסק שלכם, אז מה אפשר לעשות אם לא רוצים לוותר על האפשרות של מתן מענה אנושי? פשוט מאד - מוציאים את זה לשירותים חיצוניים ומקצועיים!

מזה זה אומר שירות חיצוני?
כשאתם מקבלים שירותי מענה אנושי מגורם מקצועי, אתם בעצם פונים לבחרה שמעסיקה מוקדנים מקצועיים ומנוסים במיוחד בכל מה שנוגע למתן שירות. אתם מקבלים קו טלפון שמיוחד עבור העסק או הארגון שלכם, וכך מי שיבקש ליצור אתכם קשר - יגיע בעצם למוקדי השירות. אולם, אותו אדם לא ידע כמובן שהוא פונה לחברה חיצונית ומבחינתו השירות הוא שקוף. המוקדן מספק מענה אנושי ומציג את עצמו כפועל מטעם החברה שלכם (מה שגם נכון כמובן - שהרי הוא מספק לכם את השירות), הוא רושם את פרטי הלקוח, עונה לו באדיבות ובסבלנות ופועל לפי תסריט קבוע שאתם מוסרים. לאחר מכן, הפניה נמסרת אליכם בכל דרך שתבחרו - דרך מערכת קבועה, דרך הודעות SMS, דרך הודעות דוא"ל, וכיו"ב. אתם בוחרים כמובן מה לעשות עם כל הפניות וכך נחסך לכם זמן רב.
 
למה זה יעיל כל כך?
זכרו כי הלקוחות שלכם מצפים תמיד לקבל מענה אנושי - ובעצם כולנו תמיד שמחים לקבל מענה אנושי על פני הודעה קולית. כך אתם שומרים על קשר אישי עם הלקוחות ומפגינים אכפתיות ואחריות - והדבר כמובן מסייע לא מעט לעסק שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה