יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

טבעות יהלום



טבעות יהלום

העולם מתקדם בקצב מטורף בכל תחומי החיים. אחד מיני רבים הוא עולם התכשיטנות. התחרות להביא לעולם את התכשיט המדהים ביותר מביא את מיטב מעצבי העל בתחום הזה לתחרות על לב הנשים והגברים כאחד וזאת תחרות שהופכת עם השנים בלתי אפשרית כי מסתבר שאין תכשיט לא יפה או לא מוצלח, כולם מדהימים בעיקר טבעות יהלום.


אין כמו רושם

אין אירוע טלוויזיוני גרנדיוזי בלי שחקנית שעונדת טבעות יהלום, כל טבעת יותר גדולה ויותר יפה מאחותה. מרוב טבעות יהלום שוכחים כול הסובבים לשם מה ההתכנסות ורוב השיח הופך למי הייתה הטבעת הגדולה והיקרה ביותר באותו ערב. אין ספק שיהלום הוא חברה הטוב של האישה וזו רק דוגמא קטנה לכך. 



דרכו של יהלום

הדרך של היהלום מעמקי האדמה ועד הרגע שהוא מתנוסס בתוך טבעות יהלום על אצבעותיהן החטובות של דוגמניות ושחקניות וגם נשות עסקים מדופלמות הוא ארוך ולעיתים אף מסוכן, שכן עצם כריית יהלומים היום הינו תהליך מסוכן בפני עצמו מפאת התמוטטויות של המכרות וכלה במלחמות עד מוות על כל יהלום. הארצות המובילות בכריית יהלומים כיום הן אפריקה, רוסיה ואוסטרליה. לא פעם יש דיווחים על הברחות של יהלומים המסתיימות בסוף במוות נוראי.


איכות

אין ספק שהמוות יאה ליהלום שכן אם מוציאים את היהלום האולטימטיבי שזה אומר בעל רמת הצלילות הגבוהה ביותר בנוסף למשקל הכבד ביותר, שוויו יוערך עד מיליארדי דולרים והרבה אנשי הון ישמחו להילחם בעבורו כי בניגוד לכסף ולזהב, יהלומים לעולם אינם מאבדים מערכם הסגולי. יהלום הוא אחד מהגבישים המינראליים בעלי דרגת הקושי הכי גבוהה בטבע ולכן הוא ניחן ביכולת לחתוך בזכוכית, מתוך שכך ערכו רב יותר מהנראה.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה