יום שני, 20 באוקטובר 2014

מוקד זימון התורים של כללית



אם ההורים שלכם הגיעו לגיל מבוגר שבו הם צריכים לראות יותר ויותר רופאים, התחום של מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית צריך לעניין אתכם. אומנם זה נכון שכולנו היינו מעדיפים להישאר צעירים לנצח, אך החיים לא מאפשרים זאת ולכן במקודם או במאוחר כל אחד יגיע לשלב שבו זימון תורים בקופת חולים כללית יהיה חלק מהחיים שלו.

אתם יכולים לקבוע תור עבור ההורים
הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית, זה שאתם יכולים לקבוע היום תור הרבה יותר בקלות גם למישהו אחר. זה לא משנה איזה רופא ההורים שלכם צריכים לראות, כי בכל מקרה על ידי כניסה לאתר של קופת חולים כללית תוכלו לקבוע תור תוך דקות ספורות. זה הרבה יותר נוח לעומת איך שזה נעשה בעבר, ובהחלט כדאי לנצל את הטכנולוגיה המתקדמת ולהשתמש בה.

קביעת תורים בטלפון
כדאי לדעת שאתם יכולים גם להשתמש באופציה של זימון תורים בקופת חולים כללית בטלפון, והרבה אנשים מעדיפים את האפשרות הזאת. יש אנשים שהרבה יותר נוח להם לנצל את אפשרות זו כי כך הם יכולים לדבר עם פקיד, להתייעץ איתו וגם לבחור ביחד איתו את התור המתאים להם ביותר. חשוב שתדעו שהיום הזמינות של קביעת התורים הרבה יותר גדולה מאשר בעבר, ובהחלט כדאי להשתמש בזה.

זכרו לבטל תורים
אם במקרה אתם קובעים לעצמכם או להורים תור ובסופו של דבר לא יכולים לנצל אותו, כדאי יהיה לבטח אותו בזמן. ניתן לעשות זאת בטלפון או דרך אתר האינטרנט וחשוב להבין שיש לכך משמעות. אם תבטלו את התור אחרים יוכלו להשתמש בו וזה נחוץ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה