יום שישי, 31 בינואר 2014

קופת חולים מאוחדת זימון תורים

כל מי שקופת החולים שלו היא קופת חולים מאוחדת יודע היטב שיש לו אופציה לזמן תורים גם דרך הטלפון, כך שאם זה מה שאתם מעדיפים, תוכלו לעשות זאת. עם זאת, כדאי לדעת שבנושא של קופת חולים מאוחדת זימון תורים הינו אפשרי גם דרך אתר האינטרנט של הקופה, כך שכל אחד יכול לבחור את הדרך שבה יותר נוח לו לעבוד.

זימון תורים אונליין
שירות זימון התורים של קופת חולים מאוחדת מאפשר לכם את האופציה של כניסה לאתר האינטרנט ותוך רגעים בודדים תוכלו להזמין לעצמכם תור. זה לא משנה אם אתם מעוניינים להזמין תור לרופא המשפחה או לרופאת הנשים, כי בכל מקרה תוכלו לבצע את הזמנת התור אונליין, ואין ספק שמדובר על חיסכון של לא מעט זמן ומאמץ.

זימון תורים בטלפון
למרות כל הטכנולוגיה והקדמה יש עדיין אנשים שמעדיפים את האופציה של זימון תורים בטלפון ואין ספק שגם אתם יכולים לנצל זאת. לא כולם רוצים להזמין את התור לבד באינטרנט ולכן קיים עבורכם גם מוקד שירות טלפוני של קופת חולים מאוחדת שאליו תוכל להתקשר בכל עת. אומנם זה נכון שהמוקד לא זמין 24 שעות ביממה, אך שעות הפעילות שלו הן ארוכות ביותר כך שסביר להניח שגם אתם תמצאו את הזמן להתעסק בנושא.

ביטול תורים או דחייתם
חשוב לדעת שכמו שיש שירות של זימון תורים קיימת גם האופציה לבטל תורים תוך זמן קצר, וכדאי לנצל את האופציה הזאת אם יש לכם צורך בכך. במידה והזמנת תור שאתם לא יכולים לנצל ואתם לא יכולים להגיע אליו, טוב תעשו אם תתקשרו לבטל אותו או שתבטלו אותו בעזרת אתר האינטרנט.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה