יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

תאילנד


תאילנד ארץ האיים

בשנים האחרונות אין ספק כי אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים הנוסעים לחו"ל הוא תאילנד. 65 מיליון אזרחים הופכים את תאילנד לאחת המדינות הגדולות באסיה ולאחת מהמדינות הפופולריות ביותר בקרב תיירים ותרמילאים שחוצים את המדינה או מגיעים לנפוש בה. למרות שהעיר הראשונה אותה פוגש כל תייר שמגיע למדינה היא בנגקוק, הבירה שנחשבת מוזנחת ומלוכלכת, שאר האזורים מבטיחים נופים מרגשים – הרים ונחלים, כפרים קטנים ושווקים ססגוניים, יערות וג'ונגלים והאיים שהפכו לאהובים במיוחד על הישראלים, והם פוקדים אותם לרוב יותר מפעם אחת.

פוקט – האי שהכל כלול בו

בין האיים הבולטים ביותר שמציעה תאילנד לתייר שבא לנפוש בה מוכר במיוחד האי פוקט, הנחשב לגדול ביותר והעמוס ביותר בחודשי הקיץ. בפוקט, ששוכן בדרום תאילנד ועל הים ההודי, מלונות מפוארים וחדשים שהוקמו לאחר הצונאמי שפגע באיי תאילנד לפני מספר שנים, שדה תעופה ואטרקציות למי שמחפשים אתגרים של ממש – צלילה בין אלמוגים, טרקים בין כפרים וביקור בין עצי המנגרוב של מפרץ פאנג-נגה. לצד האטרקציות האלו, מציע האי הגדול של תאילנד גם שופינג במחירים זולים מאד – תמונות, בגדים, תיקים, נעליים ועוד מוצרים זולים.



קו פאנגן – לגוף וגם לנפש

אי פופולרי נוסף הוא קו פאנגן, שנמצא גם הוא בדרום תאילנד ונחשב לאחד האיים היפים ביותר במדינה, זאת בזכות שרשרת ההרים הגבוהים הניצבים על האי. בקו פאנגן מופיעות השקיעות היפות שהפכו אותו ליעד רומנטי עבור זוגות רבים. באי ניתן לצלול ולבלות על החוף אבל גם לתת מנוחה לנפש, באחד מבתי הספר למדיטציה, ויפסאנה ויוגה שממוקמים בשטחו.

קוסמוי - חול לבן ומים כחולים

אי נוסף שאסור לפספס הוא קוסמוי. קוסמוי מוכר בזכות החופים המרגיעים, בעלי החול הלבן והמים הכחולים הזכים. הוא מוכר גם בזכות מסיבות הירח, מלונות הבונגלו המוזלים ואווירת המסיבה התמידית ששוכנת בו. לצד כל אלה, קוסמוי הוא גם מרכז של אמנות עממית. מומלץ לבקר באחת מעשרות הגלריות האותנטיות המציעות יצירות תאילנדיות מקוריות כמו שטיחים ועבודות יד. פנים האי מבטיח ג'ונג'לים ירוקים וכפרים שקטים ליום טיול רגוע.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה