יום שלישי, 31 ביולי 2012

אמא אדמה


אמא אדמה לתרגול יוגה לקראת הלידה
אמא אדמה הוא פורטל רוחניות, מיסטיקה ורפואה משלימה – אחד האתרים הותיקים והאיכותיים ביותר באינטרנט. אמא אדמה הוא מרכז להורות, לרפואה משלימה ולהכנה ללידה. אחד התחומים המתמקדים בהם במרכז אמא אדמה היא היוגה. יוגה והריון מסתבר שהולכים יחד ויש נשים הרות רבות שמתרגלות יוגה בזמן ההריון. היוגה עוזרת להתכונן ללידה ומקלה על האישה בחודשי ההריון הארוכים. היוגה מונעת כאבי גב ומקלה על בצקות, קשיים בשינה ואפילו מקלה על צרבת.
יוגה בזמן ההריון – מתחברים אל אמא אדמה
תרגול יוגה לכל אדם מומלץ ביותר, אך בזמן ההריון תרגול יוגה עוזר ללמוד לנשום נכון ולהתבונן פנימה כדי להעמיק את הקשר עם העובר הקטן שנמצא בתוך הבטן. יוגה מאפשרת לנשים בהריון לגלות כוחות שלא ידעו על קיומן קודם לכן שיעזרו להן במיוחד בזמן הלידה. היוגה עוזרת בהגמשת הגוף לקראת הלידה. מחקרים שונים מציינים כי תרגול יוגה בזמן ההריון מועיל במיוחד כהכנה לקראת הלידה.

יוגה לכל אחת
יוגה מומלצת גם למי שמעולם לא תרגלה יוגה לפני כן וגם אם היא עושה זאת בפעם הראשונה כשהיא בהריון. תרגול יוגה אינו דורש הכנות מוקדמות או עשיית ספורט אחר, אלא רק רצון והתמדה. הידיעה כי יוגה מיטיבה עם הגוף ועשויה להכין ללידה באופן מאד מועיל היא שצריכה לדרבן כל אישה בהריון לתרגל יוגה בזמן ההריון ולקראת הלידה.
יוגה לנשים בהריון החל משבוע 12
מומחי פורטל אמא אדמה ממליצים להתחיל את תירגול היוגה לקראת הלידה כבר בשבוע ה 12. כמובן שהדבר אינו גורף ויש לבדוק כל אישה ומצבה באופן ספציפי לפני שמתחילים. את היוגה ניתן לתרגל עד בסמוך ליום הלידה ויש נשים העושות זאת עד שבוע 41. תרגול היוגה נעשה לכל הנשים במשותף והדבר יותר רצף והמשכיות כאשר אישה אחת יוצאת ללדת ואחרת נכנסת לתחילת התירגול, וכך נשמרת קבוצה אחת מגובשת לאורך כל הזמן. יוגה היא ללא ספק דרך נפלאה לשמור על הגוף ועל הנפש באופן האיכותי והבריא ביותר. זה הזמן להקדים ולהירשם לקורס. בקרו עכשיו בפורטל אמא אדמה לפרטים נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה