יום שלישי, 3 ביולי 2012

הורוסקופ


מי לא מכיר את השיר המפורסם של החלונות הגבוהים 'הורוסקופ'?  "לי טלה בהורוסקופ ולך יש תאומים זאת הלא ההוכחה שאנו מתאימים" שרו אריק איינשטיין, שמוליק קראוס וג'וזי כץ. הורוסקופ נחשב, ובצדק, לאחד התחומים היותר פופולאריים במיסטיקה. ולראיה עשרות האתרים שצצו כמו פטריות אחרי הגשם ברחבי האינטרנט והסיקור היומי של הורוסקופ בעיתונים המודפסים. השאלה היא למה? איך הצליח לבסס לעצמו דווקא הורוסקופ מקום כה מרכזי בחייהם של אנשים כה רבים? אין ספק שאחת התשובות לשאלה הזאת טמונה בתקשורת. כבר לפני הרבה שנים, עוד לפני שהתעניינות במיסטיקה הייתה טרנדית, פרסמו העיתונים הגדולים את מדורי ההורוסקופ שלהם במוספי סוף השבוע. ניתן היה לראות ערב רב של אנשים, קוראים את מוסף השבת ונעצרים בעמודים האחרונים על מנת לראות מה חוזים להם הכוכבים.

הורוסקופ – פופולאריות הולכת וגוברת

נכון, הדבר לא היה נעשה בבולטות, וזה לא שאנשים נפנפו בהורוסקופ שלהם בחוצות העיר, אבל בצורה הזו הרבה מאוד אנשים נחשפו לתחום הקסום הזה. בשנים האחרונות עם הפיכתה של המיסטיקה בישראל לתחום שכיח ופופולארי, קיבל גם ההורוסקופ מקום של כבוד ואין כיום אף תוכנית אירוח שעוסקת בלייף סטייל שלא מביאה לאולפן לפחות אסטרולוג אחד. וזה כמובן לא מסתכם בכך. עשרות ידוענים ברחבי ישראל מתנהלים עם אסטרולוג צמוד. ולא רק זה, הם אינם מסתירים זאת, להפך!

הורוסקופ – מקצועיות, מקצועיות ו...מקצועיות

אז יפה, החלטתם ללכת לאסטרולוג על מנת לקבל הורוסקופ מעודכן ומקצועי. הדבר הראשון שעליכם לעשות זה לחפש אסטרולוג מנוסה ומקצועי, שבאמתחתו מספר שנות ניסיון. אם יש לכם חבר או מכר שיכול להמליץ עליו זה יהיה מצוין. כמו בכל תחום שפורח, גם בתחום האסטרולוגיה יש לא מעט שרלטנים שמהם כדאי מאוד להיזהר. אחד האתרים שם תוכלו ליהנות מהורוסקופ מקצועי ומדויק הוא אתר 901, שמאגד את מיטב האסטרולוגים בישראל. באתר תוכלו לבחור את האסטרולוג הטוב ביותר עבורכם, כזה שייתן לכם הורוסקופ מדויק ויוכל באמת להנחות אתכם בקבלת ההחלטות העתידיות שלכם.

 זכרו – הורוסקופ מקצועי יכול לשנות את חייכם ולאפשר לכם ללכת בנתיב החיים המדויק לכם ביותר. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה