יום רביעי, 18 ביולי 2012

מקדם אתרים


קידום אתרים טוב הוא הקידום שיהפוך את האתר שלכם למבוקש ובולט על פני המתחרים. קידום אתרים טוב יאפשר לכם להגדיל באופן משמעותי את כניסת הגולשים לאתר, לחסוך בכוח אדם, להפוך לאוטוריטה בתחום פעילותכם ובסופו של דבר יכפיל את רווחי החברה.

למרות שלכאורה הכל נראה מאוד פשוט ונפלא, מקדם אתרים טוב איננו משהו שאפשר להשיג בקלות ובטח לא משהו שניתן לעשות באופן עצמאי חובבני. קידום אתרים זה עסק למקצוענים ולא רבים, למרות ריבוי חברות SEO ברשת, יכולים להציע לכם את הכלים המתאימים לכם ביותר לקידום מהיר אפקטיבי ופרודוקטיבי. רק חברות המשקיעות במחקר וניתוח ממצאי השוק על בסיס קבוע ורק החברות המעסיקות אנשים מקצועיים ואמינים יכולים להשיג לכם את התוצאה הרצויה. 

מקדם אתרים

מקדם אתרים טוב – מחקר מילות מפתח 

מקדם אתרים טוב מתחיל במחקר מילות וביטויי מפתח. אלה הם המילים לפיהם הגולשים יחפשו מידע או שירות המעניין אותם ברשת ואלה הם המילים לפיהם גוגל ומנועי החיפוש האחרים ידרגו את האתרים ויסדרו אותם בדף תוצאות החיפוש. בחירת מילות מפתח, בהתאם לאופי האתר, לחיפושים האופטימאליים ולתחרות שיש בהן בין כל המתחרים על אותן המילים, היא עסק לא קל אך בהחלט אפשרי במידה ומבצעים מחקר מילות מפתח באופן מקצועי ומעמיק.

מקדם אתרים טוב – אופטימיזציה של האתר 

לאחר שבוחרים בקפידה את מילות המפתח שיובילו אתכם להצלחה חשוב מאוד לדעת כיצד לשלבן באופן הנכון ביותר בתוך האתר: בתוך הלינקים הנכנסים, בתוך התגיות, בתוך התפריטים, בתוך הכותרות ועוד. מהלך זה קשור לאופטימיזציה של האתר, הכוללת עוד שורה ארוכה של אלמנטים כמו שילוב שורות קוד, החלפת קישורים, כתיבת תוכן, גרפיקה, איתור תקלות, חסימות באתר ועוד. אופטימיזציה מאפשרת להפיק דוח מפורט שמטרתו להתאים את האתר לגוגל בצורה התקנית ביותר ולגרום לו להעניק לאתר ציון גבוה.

מקדם אתרים טוב – מערך קישורים מגוון 

הקמת מערך קישורים מגוון ומקצועי גם הוא מהווה שלב חשוב בקידום האתר ברשת ואחד הקריטריונים המרכזיים בתהליך הקידום בגוגל. מטרתו של כל מקדם אתרים מקצועי להשיג קישורים חזקים, מאתרים בעלי ציונים גבוהים. קישורים אלה מצביעים לגוגל על איכות ורלוונטיות של האתר ומשמשים למעין ממליצים. כמה שיותר ממליצים יהיו לאתר שלכם ככה גוגל יבין כי מדובר באתר איכותי שכדאי לקדמו לראש תוצאות החיפוש. מה גם, מערך קישורים נכון ומקצועי יבטיח שהאתר שלכם יישאר שם לאורך זמן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה