יום שישי, 20 ביולי 2012

טיול לפרו ובוליביה


שיקולים בתכנון טיול לפרו ובוליביה

טיול לחו"ל יכול להתקיים במגוון סגנונות וליעדים השונים זה מזה. אם כבר טיילתם ביעדים רבים ביבשת אירופה ובקרבתה, הרי שאולי הגיע כבר הזמן להרחיק לכת ולנסוע לאזור פרו ובוליביה לטיול של פעם בחיים.

אם אתם אכן בעניין, הרי כדאי שתדעו כבר עכשיו, כי אין עונה אחת המומלצת עבור טיול לפרו ובוליביה משום שהמדינות פותחות את שעריהן למבקרים בכל חודשי השנה. העונה היבשה ברכס האנדים היא בין חודשים מאי לספטמבר ואלו המתכננים טיול לפרו ובוליביה תוך ביקור ביעדים הנמצאים על הרכס צריכים לקחת זאת בחשבון. לעומת זאת, העונה היבשה על קו החוף היא דווקא חודשים דצמבר עד אפריל. כפי שניתן לראות, טיול לפרו ובוליביה תלוי רבות בתכנון נכון של לוח הזמנים תוך התחשבות בתנאי מזג האוויר.

טיול לפרו ובוליביה

תקופת הטיול בשבילכם
מבחינת טיולים מאורגנים, מומלץ לתכנן טיול לפרו ובוליביה בהיקף של שבועיים או שלושה. למרות שישראלים רבים טסים אל יבשת דרום אמריקה ומבלים בה חודשים ארוכים, מדינות פרו ובוליביה לבדן יכולות להיות אטרקטיביות עבור משפחות המעוניינות לנצל תקופה קצרה של חופש.

מחירו טיול של טיול לפרו ובוליביה
אצל מרבית חברות התיירות, מחירו של טיול לפרו ובוליביה שכולל בתי מלון בדרגה ראשונה, לינה, ארוחת בוקר, כלכלה מלאה, סיורים, כניסה לאתרים ומדריכים מקומיים – יהיה סביב 3,000 דולר לאדם. למחיר זה של טיול לפרו ובוליביה יש להוסיף גם את עלותן של טיסות הפנים, הנעות סביב כמה מאות דולרים.

מסלולי טיול מרתקים שמחכים לכם
פרו ובוליביה מאפשרות מסלולי טיול שיענו על כל בקשותיהם של תיירים, החל מביקור בשווקים עצומים המיועדים לקניות, דרך מסלולי טבע מרשימים ועד מוזיאונים ואתרי מורשת מקומיים, טיול לפרו ובוליביה מבטיח הרפתקאה חד פעמית.

מקובל להתחיל טיול לפרו ובוליביה בלימה, ומשם להמשיך אל איקה, פארקס, קניון הקולקה, קוסקו, העמק הקדוש ומסלול המאצ'ו פיצ'ו. לאחר מכן קל יותר לבקר גם בג'ונגל בפוארטו מלדונדו ולסיים בלה פז שבבוליביה. בקונסטלציה מסוימת יכול הטיול להתאים גם למשפחות, אך כדאי יהיה בהחלט לתאם ולתכנן זאת מראש.

תגובה 1:

  1. תודה על ההמלצות החשובות. נראה לי שבכל מקרה כדאי להצטייד במפה של האקלים באזור לפני שנוסעים לשם. בכל מקרה ומתי שלא נוסעים, זהו אחד המקומות היפים בעולם.

    השבמחק