יום רביעי, 6 בינואר 2021

מענה טלפוני לעסקים

מענה טלפוני הוא לעיתים קרובות הדרך היחידה לשמור על קשר עם הלקוחות. עבור בעלי עסקים, מענה טלפוני משמש בתור כרטיס הביקור שאותו מקבלים לקוחות חדשים. בהמשך, אותו מענה טלפוני יכול לסייע בשימור לקוחות קיימים או במענה על השאלות הנפוצות שיש להם. בכל אחד מההקשרים האלה, חשוב מאוד לדאוג שהנציגים של המענה הטלפוני יהיו מקצועיים, אדיבים ומיומנים. בנוסף, אפשר להגדיר סל תפקידים ספציפי לכל מחלקה של מענה טלפוני אנושי או ממוחשב.

העניין הוא שיש הבדל מסוים בין מענה טלפוני לעסקים שניתן על ידי עובדים ונציגים של בית העסק – לבין מענה טלפוני ממוחשב. בשני המקרים המטרה היא לקבל את הפניות מהלקוחות בצורה מסודרת, אבל הלקוחות עצמם מרגישים אחרת כאשר בצד השני יש אדם שעונה להם לעומת מכונה שמספקת להם מענה אוטומטי. 

 

היתרון של מענה טלפוני לעסקים במודל של מיקור חוץ

החדשות הטובות הן שבעלי עסקים יכולים כיום להשתמש או להפעיל מסלול של מענה טלפוני לעסקים גם במודל של מיקור חוץ. במודל כזה של מיקור חוץ, בעלי העסקים לא צריכים לגייס בעצמם את כוח האדם או להכשיר אותו. במקום זה, מה שבעלי העסקים עושים זה לשלם סכום כסף מסוים מדי חודש לחברה חיצונית. אותה חברה היא זו שלוקחת אחריות על כל העניין ואף מעמידה לרשות בית העסק מוקדנים שיענו בשמו ללקוחות.

היתרון של מענה טלפוני לעסקים במודל של מיקור חוץ הוא גם כלכלי וגם פרקטי. במודל כזה, בעלי עסקים יכולים להרחיב באופן מיידי את מספר האנשים שנותנים מענה לקהל הלקוחות שלהם. בפועל, כדאי גם לבתי העסק להביא את זה בחשבון כאשר הם משווים בין האפשרויות שעל הפרק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה