יום שבת, 23 בינואר 2021

השימושים השונים של מעלון

 בחירה נכונה של מעלון מחייבת היכרות עם מגוון השימושים שלו. אם רוצים לבחור את המעלון הכי מתאים לכל שימוש, צריך למשל לדעת מה אפשר או אי אפשר לעשות איתו. לאחר מכן, יש מקום להכניס אל תוך מערכת השיקולים גם אלמנטים כגון מחיר, גודל, תנאי התקנה וכן הלאה.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא את כל המעלונים ניתן להתקין בכל מקום. לכן מתייעצים עם בעלי מקצוע טרם בחירת המעלון ואף מערבים המלצות של רופאים, פיזיותרפיסטים או עובדים סוציאליים עבור בעלי מוגבלויות ובני הגיל השלישי. על רקע האמור לעיל, הטעות הנפוצה היא לחשוב כי תהליך בחירת מעלון חייב להיות מסובך. אז נכון שצריך להשקיע זמן בהשוואה בין סוגים שונים של מעלונים, אבל את רוב התשובות מקבלים מראש. בעזרת התייעצות עם בעלי המקצוע הנכונים, אפשר לדעת גם מה הייעוד של מעלון וגם כיצד בוחרים אותו.


 עם מי מתייעצים לגבי מעלון?

מעלון מיועד לספק פתרון עבור בעלי כיסאות גלגלים או כל מי שרוצה לעבור בין מפלסים שונים. אז לצד מעלונים שמשולבים בתעשייה ומיועדים עבור עגלות משא, יש גם מעלונים שמשולבים במרכזי קניות או מבנים ציבוריים ומיועדים עבור הורים שדוחפים עגלות ילדים. חוץ מזה, יש מעלונים שונים שבהם משתמשים ספציפית עבור מבוגרים ובעלי מוגבלויות.

הסוד של בחירת מעלון הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי המקום הכי נכון עבור התקנה שלו. מלבד התקנה של המעלון, כדאי לנצל את ההזדמנות ולבדוק מה המפרט הטכני ומה הנתונים. באמצעות נתונים ברורים על משקל הרמה מקסימאלי למשל, אפשר לדעת איזה מעלון יעשה את העבודה הכי טוב וכיצד ניתן לשלב אותו יחד עם שימוש בכיסאות גלגלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה