יום ראשון, 10 בינואר 2021

שולחן סלון

 

כל מה שצריך לדעת על שולחן סלון

בחירה נכונה של שולחן סלון מחייבת היכרות עם ההבדלים בין הדגמים הקיימים. בשביל להביא בחשבון את ההבדלים בין הדגמים הקיימים, צריך למשל לשים לב למידות השונות של כל שולחן. לצד שולחנות יחסית נמוכים וקטנים, יש גם שולחנות גבוהים וגדולים. אבל בעוד השולחנות הנמוכים נותנים מענה על שלל צרכים דקורטיביים אבל הם פחות מתאימים עבור בתים של משפחות עם ילדים, השולחנות הגבוהים מצליחים להיות בטיחותיים גם אם בסלון מסתובבים תינוקות.

היתרון של השוואה בין סוגים שונים של דגמי שולחן סלון בא לידי ביטוי בחיסכון בהוצאות. אם משווים בין הדגמים השונים ומתמקדים מלכתחילה רק באלו שרלוונטיים עבור מסגרת התקציב כפי שהיא הוגדרה מראש, לא אמורה להיות סיבה לחרוג ממנה. במקום זה, בודקים איזה סוג של שולחן יספק את המענה הכי מקיף ביחס לציפיות ומה זה אומר מבחינת העלות.



מה משפיע על המחיר של שולחן סלון?

כדאי לדעת שיש המון פרמטרים שמשפיעים על המחיר של שולחן סלון ולכן הוא אינו קבוע. למעשה, קיימים פערים של עשרות אחוזים בין מחירי השולחנות כפי שהם נקובים בקטלוגים של החברות המובילות. לפי הפערים הללו ניתן למשל לראות את ההבדל בין המחיר הממוצע של שולחן קטן או גדול, בין המחיר של שולחן איכותי ולא איכותי ובין המחיר של שולחן שמיוצר על ידי חברה גדולה ומוכרת – לעומת חברה שאין לה ניסיון או ידע מוכח.

מבחינת הלקוחות, הסוד של בחירת שולחן סלון ברמה גבוהה הוא להתאים אותו לדרישות הקיימות. בשביל להתאים את השולחן גם לסלון וגם לדרישות, יש מקום להכין שיעורי בית. לאחר מכן, כל שנותר הוא להוסיף אל מערכת השיקולים את המחיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה