יום שבת, 28 באוקטובר 2017

שירותי מענה אנושי לעסקים



כיום חברות רבות בוחרות להותיר את שירות הלקוחות שלהם בגדר מענה ממוחשב אוטומטי טלפוני או בדרך של מערכת פניות מקוונת. מחקרים מראים כי לקוחות רבים אינם מסתדרים עם אופן זה של שירות לקוחות ואינם חשים כי מקבלים מענה כך. מה יתרונות המענה אנושי לעסקים?

יתרונות מענה אנושי לעסקים בעידן של היום
בעידן של היום, בו מרבית האינטראקציה שלנו עם בני אדם באופן כללי הפכה להיות בדרך מקוונת ולא פנים מול פנים, ישנה חשיבות יתרה לנושא המענה האנושי לעסקים ולפתרון בעיות. מחקרים וסקרים מראים כי מענה אנושי נדמה לאדם כיום כאמין יותר מאשר מענה ממוחשב או טלפוני אוטומטי. הסיבה לכך טמונה בעיקר בעובדה שמול שירותי מענה אנושי לעסקים אדם יכול להביע את עצמו ואת בעיותיו בצורה ישירה ולכן חש כי מקבל מענה מיטבי לבעיותיו. מכאן, שישנה חשיבות רבה במתן מענה אנושי לעסקים כדרך לשירות לקוחות מוצלח של חברה כיום. יתרון נוסף העולה משירותיו של מענה אנושי לעסקים הוא כמובן נושא מתן המענה המיידי ביותר. כאשר אדם מגיש בקשה או פנייה דרך מערכת ממוחשב או אוטומטית, עליו להמתין לקבל תשובה. כאשר נוצר קשר של שיח אנושי, במרבית הפעמים ניתן יהיה לקבל מענה מיידי, באותה שיחת הטלפון, לבעיה שנוצרה.

מדוע חשוב לשמור על הלקוחות מרוצים?
לאור הכתוב לעיל וההעדפה החד משמעית של הלקוח למענה אנושי על פני שירות לקוחות אחר, נשאלת השאלה- מה החשיבות של שמירה על הלקוח מרוצה? בעולם המערבי של היום, בו הצרכנות הפכה לחלק אינטגראלי במיוחד מחיי האדם, על כל עסק או חברה הנותנים שירותים או מוצרים, לשאוף לשמור על לקוחותיהם קרוב על מנת שלא יחפשו תחליף אחר, אותו ניתן למצוא די בקלות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה