יום שלישי, 10 באוקטובר 2017

מענה טלפוני



חיסכון גדול ונוחות מיטבית
שירות מענה טלפוני יכול להיות השירות שיקפיץ כל עסק קטן למימדים אליהם הוא רוצה להגיע ללא סיכונים כספיים כבדים. כשעסק מגיע למצב בו כבר יש לו לקוחות רבים, העסק מתחיל לחשוב על התרחבות. ההתרחבות הזו תעלה מחיר לא מועט כאשר יתחילו להיות הוצאות גדולות לעסק, הוצאות שעלולות לגרום לקריסה שלו. במקום לקחת הלוואות רבות ולהרחיב את העסק עם משרד שכולל מזכירות ועובדים חדשים, שירות מענה טלפוני יכול לאפשר לכם לענות לכל הלקוחות, לנהל את לוח הזמנים בצורה יעילה והכול בעלות סמלית ביותר לעומת ההוצאות שהרחבת העסק דורשת. גם עסק של עובד יחיד יכול לקבל את כל המידע בשיא הנוחות בלי לקחת סיכונים מיותרים.

לא מפספסים אף לקוח
עסקים רבים מפספסים לקוחות שמתקשרים אליהם ולא מקבלים מענה. כדי שהעסק יוכל להתרכז בעבודה הוא לא יכול לענות לכל הלקוחות בכל רגע ולכן העסק נשאר במימדים הקטנים שלו ללא יכולת להתרחב. בעזרת שירות מענה טלפוני כל לקוח יקבל את המענה הנדרש באופן מיידי באופן שעושה רושם חיובי בדמות מספר טלפון קווי ייחודי לעסק, ג'ינגל משלו, תמליל שיחה שהעסק קבע וכמובן תשובות ענייניות שכוללות את כל המידע שהלקוח רוצה לקבל. כך הלקוח מרגיש שהוא בידיים טובות, העסק לא מפספס אף לקוח ומצד שני גם לא מפסיק את העבודה שלו.


ג'ינגל מותאם ותסריט שיחה קבוע
שירות מענה טלפוני מתאים לכל עסק ומייחד אותו משאר העסקים. אמנם העסק יודע שמדובר בשירות טלפוני חיצוני אך הלקוח לא יודע את זה ולמעשה זה גם לא מעניין אותו, כל מה שהלקוח רוצה הוא לקבל את המידע מפי מענה אנושי כלשהו בצורה שתהיה עניינית ומהירה. כל הסממנים יצביעו על כך שמדובר בשיחה לעסק עצמו ולא לשירות מענה הודעות חיצוני, עם מספר טלפון ייחודי לעסק אותו הוא יפרסם, תמליל שיחה מיועד עם סלוגנים משלו וכמובן ג'ינגל שיסביר ללקוח מהרגע הראשון לאן הוא הגיע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה