יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

פריצת מנעולים



פריצת מנעולים מכל הסוגים
ישנם מקצועות שאנשים רבים לא מכירים עד שהם נקלעים לבעיה. כמו שיש הרבה אנשים שלא יודעים שיש מקצוע של מאתר נזילות עד שיש להם נזילה חמורה בצנרת, הם לא יודעים שיש מקצוע לפריצת מנעולים עד שהם נתקעים בלי יכולת לפרוץ מנעול מסוים. לכולנו יש מנעולים ולרוב הם מנעולים חיוניים לחיינו כמו למשל מנעול למחסן מסוים, מנעול למכולה או מנעול לעסק. כדי לפתור את הבעיה הזו יש צורך לקרוא לפורץ מנעולים כמה שיותר מהר כדי שהשגרה שלנו תמשיך באין מפריע.  פריצת מנעולים צריכה להתבצע למנעולים בכל הסוגים וכך פורץ המנעולים יוכל להגיע כל הלקוחות ולתת טיפול איכותי.

פריצת מנעולים טובה היא פריצה מהירה

ישנם הרבה תכונות בהם פורץ מנעולים צריך לעמוד כאשר אחת מהחשובות שבהן היא מהירות פעולה. פריצת מנעולים צריכה להיות כמה שיותר מהירה כדי שברגע שהלקוח נתקל בבעיה הפורץ יוכל להחזיר אותו לשגרה הרצויה בכמה שפחות זמן. אם הפורץ יוכל להגיע לאותו לקוח רק כשעה מרגע שהוא קיבל את הקריאה, זה אומר שהלקוח יצטרך לחכות שעה בלי יכולת לגשת למה שמאחורי המנעול ובחלק מהמקרים מדובר בזמן יקר. פריצת מנעולים עצמה צריכה להיות מהירה גם היא ופורץ שמתעכב על מנעול למעלה מכמה דקות כנראה צריך להשתפשף יותר במלאכה.


פריצת מנעולים בלי לעשות נזק

עוד דבר שמעיד על מקצועיותו של פורץ הנעולים היא הצורה בה הוא ותר את הבעיות. שלא כמו פריצת מנעולים על ידי קאטר גדול, פריצת מנעולים על ידי פורץמנעולים מקצועי יכולה להיעשות בעדינות בלי להרוס את המנעול עצמו ולהוציא אותו משימוש. אמנם לא כל המנעולים יכולים להיפתח בצורה הזו וחלק מתוכננים כך שבכוונה לא יפרצו אותם אך פורץ צריך לדעת מתי הדבר אפשרי וכמובן לעדכן את הלקוח אם צריך להרוס אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה