יום שלישי, 1 באוגוסט 2017

הפקת אירוע - לופט בדרום



לופט בדרום יכול להיות מקום מושלם להפקת אירוע. ניתן לבחור לופטים לכל סוגי האירועים ולהזמין חברים, קרובים ובני משפחה. בעזרת הלופט ניתן למשל לקיים מסיבת רווקים או רווקות לפני החתונה, או לחגוג יום הולדת יחד עם המשפחה קרובה בלבד. לחילופין, יש גם במגזר העסקי הרבה אירועים שנערכים בלופטים כמו למשל הרמת כוסית, ימי גיבוש או ערבים מיוחדים לקראת השקת מוצרים. 
 
יש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם על מנת להשתמש בלופטים בצורה נכונה ולהפיק את מלוא הפוטנציאל מהאירוע. קודם כל, כדאי לבדוק מה יש בלופט ואיזה אבזור קיים בתוכו. בעזרת השוואה בין המפרט והאבזור המלא של לופטים שונים ניתן להבטיח בחירה מוצלחת. כדאי להיכנס לאתרי האינטרנט שעוסקים בתחום, לקרוא על הלופטים הקיימים באזור הדרום ולבדוק את המיקום הספציפי שלהם. אזור הדרום משתרע מאשדוד ועד אילת ולכן אין להקל ראש במיקום הגיאוגרפי של לופטים מסוימים.




כמה עולה להפיק אירוע בלופט?
מלבד האבזור והמיקום, רצוי לבדוק כמה יעלה להפיק בו את האירוע. ניתן לקבל הצעת מחיר מסודרת על השכרת לופטים, לשאול בטלפון האם הוא מגיע יחד עם אבזור מסוים ולבדוק אופציה לרכישה בנפרד של ציוד נוסף. ככל שבוחרים להפיק אירוע מרכזי וגדול יותר בלופט כך מזנק התקציב, אך מדובר בכל מקרה בהשקעה משתלמת ביחס לאלטרנטיבות.

לופט בדרום לא מיועד רק לתושבי האזור. רבים מתושבי הצפון והמרכז יורדים דרומה על מנת לשכור לופטים ולשנות אווירה. באזור הדרום יש מקומות שבהם ניתן לבלות לפני ואחרי השהות בלופט, לבד או עם בני זוג והמשפחה. בשורה התחתונה, הכל תלוי בסוג האירוע שאותו רוצים להפיק ובמסגרת התקציב שעומדת לרשות מי שמזמין את הלופט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה