יום שלישי, 11 ביולי 2017

מענה טלפוני



מענה טלפוני לשימושים מגוונים
מענה טלפוני היא אחת ההמצאות ששינו את פני שירות הלקוחות בעולם. היום כולנו רוצים את המידע כמה שיותר נגיש וכמה שיותר מהר בלי שנצטרך להתמהמה זמן רב. גם אם מדובר בלקוח שרוצה מידע מבית העסק, אפילו כשהוא כבר החליט לרכוש את שירותי העסק אך הוא רוצה לקבל את המחירים או את ההסברים המפורטים כמו שנאמר באתר או בעלון מסוים. יכול להיות שבעקבות שיחה אחת או שתיים שלא ייענו או שייענו על ידי נציג אוטומטי, הוא פשוט יבחר להתקשר למספר טלפון אחר. לאנשים אין סבלנות בכל התקשרות בטלפון לשירות לקוחות כולל כדי לדלות מידע על אירועים קרבים ובאים, לבדוק מתי התור שכבר נקבע וכו.

כך תדעו מי מגיע לאירוע שלכם ומי לא
אחד הדברים שנכנסו יותר ויותר חזק עם השנים אל התודעה של הציבור הישראלי ולשגרת חיים של כולנו הם האירועים. נדמה שאנחנו גם סובלים מהאירועים הללו בגלל הצ'קים המכובדים והשמנים שאנחנו שמים בכל אירוע אך מצד שני אנחנו מתרגשים לקבל מעטפה שמזמינה אותנו לחינה או לחתונה. פעמים רבות קובעים אירועים גדולים בני כמה מאות מוזמנים ובסופו של דבר חלק לא מגיעים ויש צורך לשלם על כל המנות שכבר יצאו. כדי לדעת מי מגיע ומי לא, גם לצורך היערכות מבחינה לוגיסטית וגם כדי להתאים את הציפיות למה שנקבל, אפשר לשכור את שירותיו של מענה טלפוני אשר ירכז עבורכם את כל אישורי ההגעה ותדעו מי מגיע ומי לא.


מענה טלפוני באסונות טבע
אחד הדברים הכי נוראיים שיכולים לקרות הוא אסון גדול. אמנם במדינת ישראל פחות נפוצים אסונות הטבע אך מדינת ישראל סובלת ממלחמות רבות ומתקופות פיגועים לא קלות שבהם יש צורך לדווח על חידושים, על נעדרים ועל נפגעים. במקרים כאלו, או במקרים ברחבי העולם של צונאמי, רעידות אדמה או סופות, חשוב מאוד שיהיה מענה טלפוני שימסור את כל הפרטים הללו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה