יום רביעי, 19 ביולי 2017

אמטיסט



אמטיסט או בשמה העברי 'אחלמה' נחשבת לאחד המינרלים הגבשיים האהובים ביותר. אמטיסט הינה מינרל בעל גבישים גדולים אשר שייך למשפחת הקרווץ, אבן זו משמשת בין היתר גם כאבן חן בשל צבעה הסגול המרהיב. השם 'אמסיטס' נובע מהמילים ביוונית – 'לא שתוי', שם זה ניתן לאמטיסט מתוך האמונה ששררה ביוון העתיקה שטבילת האבן במשקאות אלכוהולים מפחיתה את השפעתם. לכן גביעי הלוחמים היוונים היו תמיד עשויים מאבן זו. לאמטיסט סגולות ייחודיות והיא בעלת שם בעולם המיסטיקה היא מסייעת באופן פיזי ומנטלי בפתירת בעיות שונות.
סגולותיה של אבן האמטיסט

אבן האמטיסט מאופיינת בסגולות רבות, היא מזוהה עם הצ'אקרה השלישית שעוסקת בגוף וברוגע. סגולותיה של האבן בפן המנטלי: אבן האמטיסט יכולה לסייע בבעיות לחץ ואי נוחות, הנוכחות של האבן בקרבת האדם יכולה לסייע בפתרון בעיות שינה וחלומות רעים. היא מצויינת לשימוש בהקלה על מתח. בפן הפיזי לאבן גם כן סגולות רבות. אבן האמטיסט יכולה לסייע בהרגעת כאבים שונים, במיוחד כאבים שנגרמים על ידי עקיצות רעילות. היא יעילה בהרגעת כאבי ראש, במיוחד אלו שנגרמים מעומס מחשבות על המוח. נוסף על כך היא יכולה לסייע בהקלה בכאבי מיגרנות אך לרוב לא בפתירתם.


רכישת מושבת אמטיסט

לעיתים אנשים לא מסתפקים ברכישת גביש קטן  של אמטיסט אלא בוחרים להציב בחדר מושבה גבישית. מושבה זאת נקראת בשפה המקצועית קלסטר וגם היא מאופיינת בסגולות רבות, הצבה של מושבה בחדר מסויים הופך אותה לקולט אנרגיות. למעשה המושבה קולטת את כל האנרגיות השליליות מאנשים בחדר, טוענת אותן באנרגיה חיובית וחדשה ומשחררת חזרה לחדר. מושבת אמטיסט יכולה להיות יעילה בהקלה על פליטת קרינה אלקטרומגנטית שעשוייה להגרם מהפעלת מכשירי חשמל שונים כמו מיקרוגל וטלוויזיה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה