יום ראשון, 23 ביולי 2017

עורך דין המכון הרפואי


המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
את משרד הרישוי כולנו מכירים ולמעשה אנחנו מנסים להימנע מלהגיע אליו. כשאנחנו מגיעים אליו בדרך כלל מצפה לנו בירוקרטיה לא מעטה וההגעה אליו בדרך כלל שלילית. משרד הרישוי אחראי לכל תחום התעבורה אך כחלק מעבודתו צריך לבצע בדיקות אותן הוא לא יכול לבצע, כי אין לו רופאים ומכשור מתאים. המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא זה שבודק את הנהגים השונים ולעתים אף פוסל אותם, מה שמצריך מהם ייצוג הולם מטעם עורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. עו"ד זה יכול להגיש ערעור בצורה המשכנעת ביותר ולהגדיל את הסיכויים לזכות ברישיון מחדש.

אי אפשר בלי רישיון נהיגה
לעתים המכון הרפואי לבטיחות בדרכים מחליט החלטות נכונות אך לעתים המציאות מתעוותת ונעשה עוול לנהגים רבים. למש, חייל שרצה להשתחרר מהצבא, מוצדק ככל שיהיה, יכול למצוא את עצמו מזומן לבדיקה את המכון הרפואי וכך לאבד את רישיונו בטענה שהוא אינו יציב רגשית. מצב כזה מחייב פנייה דחופה אל עורך דין המכון הרפואי כדי שיידע איך לטפל בעניין. חובה להיעזר בעורך דין כיוון שהבירוקרטיה במדינת ישראל בכלל ובפרט במכון הרפואי לבטיחות בדרכים סבוכה מאוד וחשוב להגיש את הערעור בזמן כי אם לא, הנהג יצטרך לחכות שנה ושלושה חודשים כדי לגשת שוב לבדיקה חוזרת.



כיצד פעול עורך דין המכון הרפואי?
עורך דין המכון הרפואי מכיר את כל המערכת של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ויודע כיצד לגייס חוות דעת מתאימות, בין אם מדובר בחוות דעת מרופא, חוות דעת מפסיכולוג, אישור ממכון גמילה במידה ולאדם נפל הרישיון בעקבות שימוש בעבר בסמים וכולה. עורך דין המכון הרפואי מכיר את כל שלבי התהליך ויודע כיצד להתנסח, כיצד להציג את הממצאים בצורה הכי חיובית שיש ובחלק מהמקרים גם להעריך את הסיכויים של הערעורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה