יום חמישי, 9 במרץ 2017

מענה אנושי



תן ללקוחות שלך מענה 24 שעות
אחת הבעיות הבולטות של כל עסק ולא רק עסקים קטנים, היא הזמינות שלהם ללקוחות. יש עסקים שמתפקדים כעסק של איש אחד, כמו נגרייה, מפעל לכלי ברזל או מכון עיסויים, כך שלאחר שעות הפעילות כשלקוחות ירצו לקבוע תורים, הזמנות או ליצור קשר לכל מטרה, הדבר יהיה בעייתי ולא אפשרי, אך הבעיה החמורה יותר היא שגם ברגע שהעסק מתפקד בשעות הפעילות, לא בטוח שבעל העסק יענה כיוון שהוא באמצע עבודה. האבסורד הוא שברגע שהוא יחליט לענות, תיעצר לו העבודה, הוא יצטרך להמשיך אחרי השיחה מאותה נקודה בה עצר כך שהעבודה לא יעילה ורציפה. הדבר לא אפשרי כלל כשמדובר במכון עיסויים, מכון קוסמטיקה, רופא שיניים או כל מקום אחר שלא ניתן לעצור טיפול באמצע.

חיסכון בזמן ובכסף
כדי לפתור את הבעיה הזו, נוצר מענה אנושי. מענה אנושי נותן לכל בעל עסק את האפשרות לקבל מענה שהוא אינו אוטומטי כך שישמור על הלקוחות, ישמור על אלו שמנסים ליצור איתו קשר בצורה שתשאיר רושם כאילו יש לו משרד עם מזכירות. מענה אנושי נותן אפשר לעבודה רציפה ללא הפרעות, כך שכל התמסורת שצריכה לעבור למשרד או לעסק עוברת בצורה הכי נוחה, בטלפון תוך כדי ניתוב שיחות אם הדבר אפשרי או בהשארת הודעה וחזרה לאחר מכן.

מענה אנושי לכל מטרה
מענה אנושי מקצועי נותן פתרון נהדר לא רק לעסקים אלא גם למקרים ספציפיים יותר כמו אישורי הגעה לאירועים, מרכזי בחירות או מוקדי חירום. ברגעים אלו נדרשים מוקדניות שיענו במהרה ויפנו את מי שמתקשר למקום שהוא צריך או שיהיה אדם מאחורי הטלפון שיקבל הודעה מסוימת וימסור אותה לאחר מכן. הסדר והארגון חשובים מאוד כאשר כל השירות מגיע בעלות סמלית מאוד לעומת היתרונות שגלומים בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה