יום ראשון, 12 במרץ 2017

מכירת זהב במזומן



ירושלים של זהב
לא סתם אחד התיאורים הנוצצים ביותר של ירושלים הוא דימוי לזהב. כשמנסים לחשוב על עושר, ועל ייחוד הדימוי הראשון שעולה לראש הוא של זהב. מסיבה זאת אנשים רבים רוצים להעשיר את עצמם, ואולי להדמות קצת לירושלים על ידי קניית זהב. מכירת זהב במזומן היא הדרך הנוחה ביותר והמשתלמת ביותר לעשות זאת.

לא רק בירושלים

כמובן שתופעה זאת היא לא ייחודית לירושלים, או אפילו לישראל. חברות רבות ברחבי העולם עוסקות במכירה של זהב, וספציפית במכירת זהב במזומן. בין אם מדובר בשעון יוקרתי, טבעת נישואין או כתר מלוכה, אנשים רבים רוצים שהקנייה הבאה שלהם תהיה עשויה זהב. בדיוק לשם כך ישנן חברות של מכירת זהב במזומן. עם זאת, כמו בכל קנייה גדולה וחשובה, יש ללמוד קצת על המוצר שרוצים ולהבין את הערך שלו. כמות של זהב נמדדת לרוב לא במדידות של גרמים, אלא באונקיות, ערכה של אונקיית זהב משתנה מעת לעת וחשוב להתעדכן במחיר הנוכחי. מעבר לכך, לא רק כמות הזהב חשובה, אלא גם איכותה. האופן בו מצוינת איכותה של הזהב היא בעזרת מדד בשם קראט, שמסמן את אחוז הזהב הטהור מתוך הסגסוגת. ככל שאחוז הזהב הטהור יותר גבוה, הקראט שלו יותר גבוה, וכמובן שמחירו עולה בהתאם. במכירת זהב במזומן צריך להקפיד לשים לב לכל המשתנים הללו, ולהיערך לשלם מחיר בהתאם.


למה דווקא מזומן

מכירת זהב במזומן היא הדרך הנוחה ביותר למכירתזהב, זאת משום שמזומן הוא נזיל מאוד, ובעל ערך קבוע. בקניה במזומן המוכר מקבל ישירות את ערך הזהב, מבלי להסתכן עם כרטיסי אשראי או המחאות אותם ניתן לזייף או לבטל. מכירה זאת היא בטוחה מאוד, ועל כן מועדפת על גופים רבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה