יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

מבחן טופל

מבחן טופל נועד להעריך את היכולת שלכם כסטודנטים להשתמש בשפה האנגלית במסגרת אקדמית. זו בחינה באנגלית כשפה זרה המהווה אמצעי סינון עבור מכללות, אוניברסיטאות ומוסדות לימוד מובילים בארצות הברית. באמצעות הבחינה יכולים מוסדות שונים לסנן בין מועמדים ולהבטיח רמה גבוהה של לימודים אקדמיים. בנוסף, הבחינה משרתת גם את הסטודנטים בעצמם: סטודנט שאין לו את המיומנות הנדרשת כדי להשיג ציון גבוה יכול לשפר את יכולותיו, או לחילופין לוותר לגמרי על לימודים בחו"ל עד שיגיע לרמה הנדרשת.

כפי שניתן להבין, מבחן טופל יכול להשפיע על העתיד שלכם במגוון צורות. ראשית, ציון גבוה במבחן יפתח בפניכם שורה ארוכה של אפשרויות. תוכלו להגיש מועמדות לאחד המוסדות האקדמיים המובילים בארצות הברית ולחזור לארץ עם רזומה מרשים. שנית, ציון גבוה במבחן יאפשר לכם להגיש מועמדות למשרה בכירה בחברות פרטיות ומוסדיות בארה"ב. מנגד, ציון נמוך ימנע מכם אפשרות להתקבל למוסדות אקדמיים. ציון כזה גורר לא מעט עוגמת נפש ולעיתים גם הוצאות כספיות.

כך תשפרו את הסיכוי להצלחה במבחן 
החלטתם שאתם רוצים להתקבל ללימודים בחו"ל ולא מוכנים לוותר על החלום בגלל יכולת מוגבלת באנגלית? תוכלו לשפר את סיכויי ההצלחה של מבחן טופל בעזרת קורס הכנה. זהו קורס ייעודי הכולל היכרות מעמיקה עם סוגי השאלות, המבנה והציונים של המבחן. הקורס מועבר על ידי מרצים מנוסים עם ציונים גבוהים. ניתן להירשם לקורס במסלול בוקר, צהריים או ערב, לשלב אותו עם עבודה ולאחר מכן להירשם לבחינה באינטרנט או לבחינה על נייר. לסיכום, הדרך היחידה לקחת את העתיד שלכם בידיים היא להשקיע במבחני טופל. עשו זאת בהקדם עם קורס הכנה ותשיגו את הציון הנדרש.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    מבחן טופל כמו מבחן GMAT יכול לעזור מאוד למי שרוצה להתקדם בתחום הנהלת חשבונות ולעשות תואר שני. במרבית המקרים ידרשו לעשות מבחן GMAT אך לפעמים יסתפקו בטופך. אני אישית חושב שלפחות בישראל זה צריך להיות מספיק כי מי שיצליח לעבור מבחן טופל יוכל לעבור גם מבחן GMAT.
    בכל מקרה כאשר אני סיימתי קורס הנהלת חשבונות סוג 1 וסוג 2 החלטתי שאני רוצה ללכת ולעשות תואר תוך כדי עבודה. התחלתי לעשות תואר כרואה חשבון והידע שצברתי בקורסים מאוד עזר לי. בסופו של דבר אחרי שסיימתי את התואר המשכתי לתואר שני במנהל עסקים והייתי צריך לעשות מבחן GMAT.
    היום אני עובד כרואה חשבון, אני מנהל משרד משלי ועובד הרבה בחו"ל. המבחן GMAT כמו גם מבחן "טופל" עזר לי מאוד לשפר את רמת האנגלית.

    השבמחק