יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

שירות מענה אנושי לעסקים



החיים בישראל הם בכלל לא קלים. לכן, כאשר אנשים מגיעים הביתה אחרי יום העבודה, הם מחפשים להתנהל כמה שיותר על מי מנוחות. הם מנסים להתחמק מדברים שמכעיסים אותם ומפרים את שלוותם, שגם ככה מתערערת עקב המציאות הלא קלה במדינה. אחד הדברים בהם ישראלים מתעסקים ופעמים רבות מפר את שלוותם, הוא בירוקרטיה והתנהלות אל מול גופים גדולים, כמו משרדים ממשלתיים, חברות ביטוח, בנקים, תקשורת וכדומה. גם השירות במגזר הפרטי וגם השירות במגזר הציבורי לוקה בחסר לעיתים קרובות בישראל. לכן, חברה שתיתן ללקוחותיה שירות מענה אנושי ברמה גבוהה תמשוך אליה הרבה לקוחות, גם אם המוצר שלה הוא ברמה לא גבוהה יותר משאר החברות המתחרות אתה בשוק.

איך מתחזקים שירות מענה אנושי?
שירות מענה אנושי הוא דבר חשוב ביותר כיום במציאות של השוק בישראל. ישראלים נותנים הרבה קרדיט לחברה שנותנת ללקוחותיה שירות ברמה גבוהה. לכן, חשוב מאוד שכל בעל עסק יתחזק את הנושא של שירות מענה אנושי. זה ידרוש השקעה של הון לא קטן במקרים רבים. עם זאת, ההון שיושקע ייתן לבסוף רווחים גדולים. לכן, השלב הראשון הוא להגדיר סכום גדול אותו נשקיע לטובת שיפור שירות מענה אנושי. יש לחזק ראשית את תשתית התקשורת, את הקווים, האיכות ולאחר מכן יש לגייס כוח אדם איכותי ומיומן.

מה מצופה מנותן שירות?
נותני השירות צריכים כמובן לשרת את הלקוחות (שתמיד צודקים!) תוך שמירה מרבית על האינטרסים והצרכים הכלכליים של החברה. כל נותן שירות צריך לספק ללקוחות הפוטנציאלים והוותיקים:

  • שירות מהיר - צריך מספיק כוח אדם שייתן מענה מהיר. 
  • שירות סבלני - יש להסביר ללקוחות את המצב בסבלנות ותוך התחשבות בצרכיהם. 
  • שירות יעיל - נותן שירות צריך למצוא פתרונות טובים לבעיות.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה