יום רביעי, 23 בספטמבר 2015

הקלטת שיחה באייפון

פלאי הטכנולוגיה של העולם שבו אנחנו חיים מגיעים בכל פעם לשיאים חדשים, ולכן היום אפשר לבצע הקלטת שיחה באייפון, דבר אי אפשר היה לחלום עליו בעבר. הקלטת שיחה באייפון זו פעולה פשוטה שכל אחד מאיתנו יוכל לעשות בעת הצורך, כך ששווה לכם לבדוק האם אתם רוצים להוריד את האפליקציה שתאפשר לכם לעשות זאת בקלות.

למה להקליט שיחות?

רוב האנשים שחושבים להוריד למכשיר שלהם אפליקציה של הקלטת שיחה באייפון חושבים למה כדאי לעשות את זה ואיזה שימוש יכול להיות ליישום כזה. האמת היא, שאתם תראו שאם יהיה לכם יישום של הקלטת שיחה באייפון אתם תעשו בו הרבה יותר שימושים ממה שאתם חושבים. יש אנשים שמקליטים כל שיחה עם כל לקוח וכל ספק, כי שיחות כאלה תמיד יכולות לשמש כהוכחות במקרים שבהם מתעוררות בעיות מסוגים שונים.

האם יש לשיחות כאלה תוקף משפטי 

לא אחת קורה שאנשים עושים שימוש באפליקציה של הקלטת שיחה באייפון גם כדי להוכיח בבית המשפט דבר מה. האמת היא, שממש כמו שמצלמות שמותקנות ברכב יכולות לשנות את הדברים ולהשפיע על ההליכים באולם בית המשפט, כך גם הקלטת שיחה באייפון יכולה לעשות את זה בקלות. לכן זה לא מפתיע שכל אדם שיש לו מכשיר כזה חושב בשלב מוקדם או מאוחר האם כדאי יהיה להוריד את האפליקציה שתאפשר להקליט כל דבר.

העברת ההקלטה למחשב 

אם חשבתם לרגע שאתם יכולים לשמור את ההקלטה רק בנייד שלכם, כדאי שתדעו שאתם טועים. למעשה תוכלו להעביר את קובץ ההקלטה לכל מחשב שתרצו בכל זמן נתון, כך שלא תאבדו את השיחה המוקלטת כל כך מהר. לעיתים לשיחות כאלה יש גם ערך סנטימנטלי והן מהוות מזכרות של ממש כך שכדאי לעשות שימוש באפשרות ההקלטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה