יום ראשון, 7 ביוני 2015

מכירת זהב



מכירת זהב – לעשות כסף מתכשיטים שלא משתמשים

צריכים כסף במזומן ומיד? אם יש ברשותכם תכשיטים שלא נמצאים בשימוש אתם יכולים לעשות זאת ובקלות. כל מי שרוצה למכור תכשיטים מזהב צריך בסך הכול לחפש אחר עסק שהמומחיות שלו היא מכירת זהב ולמכור את התכשיטים שהוא לא משתמש בו. התכשיטים יכולים להיות חדשים או ישנים ואפילו ישנים מאד, כמו תכשיטים שעברו מהסבתא אל הנכדות ובעוד אין להם כל שווי כשהם שוכבים בקופסה בארון (ונמצאים בסכנה שיום אחד מישהו יגנוב אותם), יכול להיות להם שווי רב לאחר מכירה.

מכירת זהב – כל אחד יכול

כל אחד יכול למכור את הזהב שברשותו ומדובר בפעולה חוקית לחלוטין כמו מכירה של כל חפץ יד שנייה. בניגוד למכירת חפצים, במקרה שמוכרים זהב הוא עובר פעמים רבות מיחזור ולא משמש את הרוכש כפי שנקנה. הסיבה שיש דרישה לזהב היא שהזהב הוא חומר אציל בעל תכונות פיזיקליות ייחודיות וקשה להשיג אותו. היום מכירת זהב זמינה לכל אחד וכל מי שמחזיק אצלו חפצי זהב או תכשיטים שאין בהם צורך יכול פשוט להרוויח כסף.

החומר שלא מתקלקל

אחת הסיבות לכך שישנו שוק לזהב שכבר היה בשימוש היא התכונות המיוחדות שלו. הזהב הוא חומר מיוחד, הוא אינו מתקלקל או נפגע, גם לא במקרים שהשתמשו בו מספר דורות. מכירת זהב מאפשרת לכל אחד לנצל את התכונות המיוחדות של הזהב וליהנות מכסף מזומן ביד.

כמה שווה הזהב שלך?

כדי לדעת כמה שווה הזהב שברשותך יש לבצע בדיקת איכות לזהב ולשקול אותו. ככל שהזהב באיכות גבוהה יותר כך כל גרם שלו יהיה שווה יותר. בבדיקה לצורך מכירת זהב בודקים כמה הזהב איכותי ולא מה קרה איתו לאורך השנים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה