יום שלישי, 2 ביוני 2015

מענה אנושי לעסקים



מענה אנושי לעסקים הוא שירות אשר מאפשר לכל עסק לקבל כל פנייה, גם אם אין לו נציגים בעסק שיקבלו אותה. השירות נעשה במיקור חוץ וחוסך לעסק העסקה של עובדים. העסקת עובדים משמעותה לדאוג לבחור את העובדים הטובים ביותר, לדאוג לתנאים סוציאליים וכן לכך שיהיו מחליפים בעת שהעובדים חולים או יוצאים לחופשה. מענה אנושי לעסקים מאפשר לכל עסק לקבל יותר שיחות, יותר לקוחות ולהיות ממוקד ומרוכז בעסק שלך ובהצלחתו.

מה כולל השירות
שירותי מענה אנושי לעסקים דואגים לך לספק לך את השירות שאותו תרצה. השירות יכול לעבוד בכל זמן שתבחר והוא יכול לתמוך בעסק בכל דרך. למשל, אפשר לתמוך במבצעים של העסק על ידי הכשרת העובדים ומתן מענה למתקשרים אודות המבצע. בנוסף, למעוניינים בכך אפשר להוסיף ג'ינגל פתיחה כך שהמתקשרים ידעו לאן הגיעו ויקבלו פרטים על המבצע או על העסק. המטרה של מענה אנושי לעסקים היא לאפשר לעסק למקסם את היכולות שלו וליהנות מיותר לקוחות ורווחים בלי דאגות של העובדים.

הכשרת הנציגים
החברה אשר נותנת את שירות המענה האנושי מכשירה את הנציגים לתת את השירות הטוב ביותר למתקשרים. ההכשרה היא בשני מישורים; הראשון הוא במתן שירות באופן כללי והשני הוא בהכשרה לפי הדרישות שלך. עם החברה אפשר לכתוב תסריט שיחה אשר ישרת את העסק שלך על הצד הטוב ביותר והחברה דואגת כי הנציגים שנותנים מענה יפעלו על פיו.

השירות מתאים גם לך
שירות מענה אנושי לעסקים יכול להתאים לך בין אם יש לך עסק קטן או גדול. אם ברצונך למקסם את היכולות בעסק בלי להכשיר עובדים ולדאוג להעסקה (ופיקוח קבוע), שירות המענה הוא הפתרון הטוב ביותר לעסק שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה