יום שבת, 16 בפברואר 2013

עצמאי שכיר



עצמאי שכיר – הפתרון המושלם ביותר
כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם חייבים להפסיק לעבוד עבור החברה אשר משלמת לכם משכורת ממוצעת עבור העבודה שאתם עושים, וכי אם הייתם אתם מתנהלים כעצמאיים הייתם מרוויחים פי כמה וכמה יותר מכך, ללא כל צל של ספק? האמת היא, שאתם לא לבד בעניין הזה - שכירים רבים חשים כך אבל יחד עם זאת, הם לא מעזים לעבור ולהיות עצמאיים בגלל הפחד של ניהול התיקים מול הרשויות והפחד שלא ישאר להם כסף אחרי שיצטרכו לשלם למנהלי חשבונות, רואי חשבון ושאר היועצים. אז זהו שכיום יש פתרון מתאים ביותר לעניין הזה – עצמאי שכיר.
עצמאי שכיר – בעצם מצב של גם עצמאי וגם שכיר
עצמאי שכיר הוא אדם המכיר את עבודתו ומשוכנע כי יוכל להביא לעצמו הרבה יותר עבודה והרבה יותר הכנסה ממקום העבודה שבו הוא עובד. לדוגמה: טכנאי מכשירי חשמל שעובד במחלקת שירות של חברת יבוא למכשירי חשמל כבר כמה שנים המכיר את מאגר הלקוחות, יודע שיוכל לקבל מספיק הזמנות לעבודה ויוכל להרוויח בעצמו פי כמה יותר מהמשכורת הממוצעת שהוא מקבל בחברה. אדם כזה יעשה נכון עם יעבור להיות עצמאי שכיר.

עצמאי שכיר – כי זה משתלם מאד
אם נמשיך את הדוגמה הקודמת ונדמה לעצמנו כי טכנאי טוב יכול להרוויח X שקלים לשעה, אבל החברה המעסיקה אוצו מרוויחה X כפול 4 עליו, הוא יודע כי גם אם יבקש רק X כפול 2 עדיין ירוויח כפול ממה שהרוויח קודם והלקוח יזכה להנחה משמעותית. הבעייה היתה תמיד בהתנהלות כעצמאי שהפחידה רבים ומנעה מהם לעשות את הצעד משכיר לעצמאי. הפתרון שמציעת חברות המאפשרות לכם להיות שכירים מנוהלים הוא אדיר.
עצמאי שכיר – אפשר לעבוד בראש שקט
עצמאי שכיר צריך לדאוג רק לשיווק וללקוחות שלו. את כל היתר עושה חברת הניהול המוציאה חשבוניות עבורו וגובה את הכסף ומתוך ההכנסות שהוא מביא היא בונה לו את תלוש המשכורת עם כל הזכויות וההטבות ומנקה עבור עבודתה כחמישה אחוז מההכנסות של העובד כעמלה שממנה היא מרוויחה. פשוט וקל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה