יום שני, 12 במרץ 2012

טיולים בברצלונה


טיולים בברצלונה - לאוהדי בארסה

אם מטרת טיסתם של אוהדי קבוצת הכדורגל ברצלונה, המכונה בקיצור בשם – בארסה, לספרד אינה למטרת טיולים בברצלונה אלא צפייה באחד ממשחקיה, ניתן לנצל את הזמן היטב. בדרך כלל השהות היא בת שניים או שלושה ימים, שיוכלו להתאים לסיורים במקומות אטרקטיביים בעיר ולטעימה ממגוון טעמיה של ברצלונה בכל התחומים שעשויים לעניין תיירים ולקסום להם.

טיולים בברצלונה – טעימות על קצה המזלג

לאס רמבלס, השדרה המפורסמת בברצלונה, על דוכני הפרחים שבה, שוקי הציפורים, מיצגי הרחוב, נגנים ופנטומימאים, ונחילי אד נכנסים ויוצאים בתוך טאפאס ברים. כיכר ריאל, שבה מוצע לשתות בירה  באחת ממבשלותיה, קפה וינה, מוזיקה קטלנה המציעה מופעים מוזיקאליים, מועדוני לילה תוססים.

טיולים בברצלונה לחובבי הטבע  בכלל והים בפרט כוללים גם את רצועת החוף הים בשכונת ברצלונטה, אשר בימי ראשון נגדשת המוני בני אדם.

טיולים בברצלונה


טיולים בברצלונה בעלי נופך ייחודי הם טיולי ג'יפים וטרקטורונים, שבהם ניתן ליהנות מהנופים הסובבים את ברצלונה אשר הגיחות מהם אל העיר ומהעיר אליהם מאפשרים שילוב בין סוגי חוויות שונות.

עיניכם הקוראות עדות: ניתן לקיים סוגים שונים של טיולים בברצלונה, אשר כמו זיקית המסגלת עצמה לרצון כל תייר ומטייל העדפותיו היא מציעה את הפנים שרוצים לראות בה.כאשר טסים לברצלונה אי אפשר שלא לקרוץ גם אל המרחבים הנושקים לה והסובבים אותה, מאחר שכל חבל קטלוניה, אשר ברצלונה בירתו, מפתה ומושך, ובטח גם החופים והמפרצים המרהיבים בקוסטה ברווה, הערים חירונה, פיגארס ועוד.

ברצלונה של כל אחד ואחת

ברצלונה היא עיר בלתי נדלית המציעה פלטפורמה תיירותית עשירה במרקמיהם של כל טעמי היופי: שמורות טבע, יערות, פארקים, חופי ים, קרחונים, תיירות ספא, קמפינגים, טיולי שטח, תרבות ועוד. אפשר לטעום אותה בסריקה, ברפרוף, בטיול מאורגן שבו קופצים מאתר לאתר בלוח זמנים קצוב ומוכתב ואפשר, אם רוצים, לטוס אליה עם קבוצה של חברים ולגמוא את הדרכים בה בקצב אישי.

טיול בברצלונה – בין אם יהיה קצר ואם ארוך – יישאר כחוויה לכל מטייל. מי שרוצים לחוש את עצמתה האורבאנית, על צפיפותה ורעשיה, כמו גם מי שנהנים מהשקט וממלוא ריאות האוויר הצח של אתרי הטבע הירוקים שבה – כל אחד ואחת עשויים למצוא בה את היופי והייחוד המשווים לה את הנופך התיירותי הייחודי שלה והופכים אותה לאחת הערים האטרקטיביות ביותר בעולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה