יום שני, 12 במרץ 2012

קוטג'ים למכירה בכפר סבא

יתרונותיהם של קוטג'ים למכירה בכפר סבא 

כפר סבא היא עיר שנמצאת מצד אחד במיקום מעולה ומרכזי ומצד שני במקום רחוק מספיק כדי לספק לכם שקט, מחירים הגיוניים ואיכות חיים – וכל זה במרחק של כ-20 ד' נסיעה מתל-אביב לכל צורך שלא יבוא... לכן, מה הפלא שאנשים רבים המחפשים לבנות את ביתם מחפשים אותו דווקא בכפר סבא? 

מסתבר שלא צריך לגור במרכז תל-אביב כדי להיות ממש בעניינים. כפר סבא היא שוק נדל"ן המתעורר לחיים בימים אלה בזכות היתרונות הרבים שלו. הנה מעט מידע על קוטג'ים למכירה בכפר סבא – אחד מהם יכול להיות הבית שלכם!

קוטג'ים למכירה בכפר סבא

מחירים נוחים, מיקומים נוחים, שכונות נעימות – והכל באזור מרכזי למדי

יתרונותיהם של קוטג'ים למכירה בכפר סבא רבים, עוד לפני שאנחנו בוחנים את הבתים עצמם - הגישה הנוחה לכביש 4 ופרמטרים נוספים, שתוארו לעיל, הופכים את כפר סבא לעיר מעולה לגור בה באופן כללי. אולם, אם נבדוק את הבתים עצמם, הרי שנגלה כי יש להם יתרונות רבים בפני עצמם. כך למשל, קוטג'ים באזור הרחובות צביה, לובטקין, הקשת, השיזף, החי"ל וכו' – מציעים מגורים באזור שנמצא קרוב למתחמי בתי הספר בכפר סבא מצד אחד, ומצד שני נמצאים בקרבה לקניון המרכזי של כפר סבא – קניון ערים.

קוטג'ים למכירה בכפר סבא בשכונות אלה בדרך כלל מוקמים על שטח כולל של בין 300 מ"ר ל-350 מ"ר. שטח הבית עצמו באותם קוטג'ים למכירה בכפר סבא הוא בין 220 מ"ר ל-270 מ"ר. מחיריהם של קוטג'ים למכירה בכפר סבא נעים סביב ה-3 מיליון ₪, ואפשר לומר שהם בהחלט מחזירים לכם כל שקל שהשקעתם בהם.

אין מה להסס – כפר סבא מחכה לכם

מחיריהם של קוטג'ים למכירה בכפר סבא נמצאים במגמת עלייה זה מכבר, וככל הנראה מחיריהם של קוטג'ים למכירה בכפר סבא ימשיכו לעלות בשל הביקוש הרב יחסית לאזור. אם אתם מחפשים את הבית החדש שלכם, הרי שבכפר סבא תוכלו למצוא את הקוטג' המתאים לכם בדיוק. זה הזמן להגיע ולבדוק את אזורי הקוטג'ים ולהחליט ללכת על איכות חיים ראויה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה